WAGA ŁAZIENKOWA z analizą składu ciała
Nowa waga łazienkowa marki MPM to nie tylko idealne rozwiązanie dla osób, które dbają o sylwetkę, chcą mieć kontrolę nad swoim ciałem i na bieżąco śledzić postępy treningów. Z pewnością okaże się także ogromną pomocą dla wszystkich, zmagających się z dodatkowymi kilogramami.
Waga MWA-04 posiada wiele rozwiązań, które dostarczają pełnej wiedzy nt. składu ciała jak poziom zawartości tłuszczu, wody, masy mięśniowej i kości w organizmie. Urządzenie w prosty i nieinwazyjny sposób pomoże nam ocenić, czy nasza masa ciała jest prawidłowa i czy dieta oraz trening przynoszą zamierzone efekty. Istotne w śledzeniu postępów jest to, aby wchodzić na wagę o tej samej porze dnia. Należy jednak pamiętać, że ubytek masy ciała ma często charakter skokowy, dlatego wielu profesjonalistów nie zaleca ważenie się codziennie.
Dzięki pamięci do 10 użytkowników, która pozwala na zachowanie indywidualnych parametrów, takich jak wzrost, płeć czy wiek i BMI, z urządzenia może korzystać cała rodzina. Waga łazienkowa to dobra motywacja – dzięki aktualnym danym na bieżąco możemy śledzić postępy diety lub treningu. Nowoczesne urządzenie pozwala także obliczyć wskaźnik minimalnego dziennego zapotrzebowania na kalorie. Każdy może poznać swoje zapotrzebowanie energetyczne i dzięki temu zdrowo się odżywiać. Zaawansowany technologicznie system pomiarów wskazuje wagę z dokładnością do 100 g, a wynik jest dostępny zarówno w kilogramach (kg), funtach (Ib) i stonach (st).
Waga wykonana jest z bezpiecznego szkła hartowanego oraz posiada gumowe, antypoślizgowe nóżki parametry szczególnie istotne w łazience. Urządzenie zasilane jest 3 bateriami AAA, a automatyczne wyłączanie da mu długą żywotność. Z kolei nowoczesne wzornictwo, czytelny, wielofunkcyjny wyświetlacz ciekłokrystaliczny oraz elegancka 3 – poziomowa świetlna sygnalizacja świetnie prezentują się w łazience.
Waga łazienkowa elektroniczna MWA-04
Cena: 125 zł
Opis:
- Pomiar zawartości tłuszczu (FM), wody (TBW), masy mięśniowej (MM) i kości (BM)
- Wskaźnik minimalnego dziennego zapotrzebowania na kalorie (BMR)
- Wskaźnik masy ciała (BMI)
- Zaawansowany technologicznie system pomiarów
- Możliwość pomiaru w kilogramach (kg), funtach (Ib) i stonach (st) – anglosaskie jednostki miary
- 3-poziomowa, świetlna sygnalizacja poziomu zawartości tkanki tłuszczowej
- Bardzo czytelny, wielofunkcyjny wyświetlacz ciekłokrystaliczny
- Maksymalne obciążenie 180 kg
- Dokładność do 100 g
- Pamięć dla 10-ciu użytkowników (płeć, wzrost, wiek)
- Gumowe, antypoślizgowe nóżki
- Wykonana z bezpiecznego szkła hartowanego
- Automatyczny wyłącznik
Parametry:
- Zasilanie bateryjne: 3x1,5V AAA
##
Informacje na temat firmy MPM
Firma MPM (dawniej MPM Product) powstała w 1989 roku. Jest dynamicznie rozwijającą się polską firmą oferującą klientom wysokiej jakości produkty AGD charakteryzujące się ciekawym wzornictwem oraz dobrą ceną. Swoją ofertę kieruje do osób, które przy zakupie urządzeń AGD kierują się zdrowym rozsądkiem - nie chcą płacić wygórowanej ceny, nie obniżając wartości produktu. W początkowym okresie asortyment firmy ograniczał się do produkowanego we współpracy z angielską firmą Strix czajnika bezprzewodowego Samba oraz innych modeli czajników. Zainteresowanie rynku wpłynęło na stopniowe powiększenie się oferty o kolejne urządzenia, takie jak roboty kuchenne czy termowentylatory. Obecnie w asortymencie firmy MPM znajduje się niemal 250 zmechanizowanych produktów do kompleksowego wyposażenia kuchni oraz innych pomieszczeń domowych. Producent oferuje urządzenia do gotowania i przyrządzania posiłków, takie jak blendery, roboty kuchenne i opiekacze; urządzenia do pielęgnacji włosów i ciała, m.in. suszarki i prostownice do włosów; wentylatory, grzejniki i klimatyzatory; odkurzacze oraz urządzenia dużego AGD. Produkty te sprzedawane są na terenie całego kraju w większości sklepów i marketów ze sprzętem AGD. Firma cały czas poszerza obszar swojej działalności, zdobywając rynki eksportowe. Obecnie współpracuje z sieciami sprzedaży na terenie Słowacji, Ukrainy, Litwy, Łotwy, Estonii, Węgier, Rumunii, Serbii i Białorusi. Strategią firmy MPM jest stałe rozszerzanie, ulepszanie oraz dopasowywanie oferty do potrzeb konsumentów.