Ruszył sklep wytwórni NEXTPOP – NEXTPOP STORE
NEXTPOP uruchomił własny sklep internetowy, w którym dostępne są albumy wydane pod szyldem tej warszawskiej wytwórni muzycznej, a także oryginalne koszulki, gadżety i limitowane oferty artystów, takich jak: BOKKA, Fismoll czy Baasch.
NEXTPOP STORE powstał we współracy z NuPlays.pl – polską platformą direct-to-fan.
Wytwórnia NEXTPOP Songwriters’ Label rozpoczęła sprzedaż w swoim muzycznym sklepie internetowym NEXTPOP STORE. Sklep można znaleźć na oficjalnej stronie internetowej wytwórni NEXTPOP: www.nextpoplabel.com lub http://www.musicandsons.com/#!shop/q6dq9
Są tam dostępne wszystkie albumy, wydane pod szyldem NEXTPOP oraz bratniej wytwórni INNERSONG. Oprócz CD w NEXTPOP STORE można już kupić płyty winylowe, koszulki, torby, gadżety zespołów i artystów: Baasch, BOKKA, Fismoll, Kari, Lari Lu, Milky Wishlake, Oly.. Są też limitowane pakiety i płyty z autografem. Sklep NEXTPOP STORE działa na muzycznej platformie NuPlays.
NuPlays wybrany został jako platforma sprzedaży, ponieważ dysponuje nowatorskimi, ale sprawdzonymi już jako skuteczne, mechanizmami dotarcia do fanów, włącznie z wysyłką płyt na terytorium Polski i za granicę. W niedalekiej przyszłości NEXTPOP STORE będzie korzystać również z możliwości sprzedaży dużych plików video np. zapisów koncertów oraz streamingów, wszystko w modelu bezpośredniej sprzedaży do fanów.
NuPlays to platforma direct-2-fan, służąca do kupowania i sprzedawania muzyki. Oferuje fanom, muzykom i wydawnictwom zupełnie nowe możliwości: z jednej strony doświadczania i kolekcjonowania muzyki, a z drugiej – tworzenia ekscytujących ofert. Po pierwsze, artyści mogą błyskawicznie tworzyć pakiety cyfrowej muzyki i atrakcyjnych gadżetów: na przykład t-shirtów, aplikacji czy biletów. Po drugie, za każdy zakup operator platformy – NuPlays SA – nalicza punkty wymienialne na nagrody: sprzęt muzyczny, bilety na koncerty, wydawnictwa itd. Po trzecie, artyści w porozumieniu z NuPlays mogą obdarować swoich fanów Superofertami: spotkaniem w realu lub przez internet, pamiątkami, biletami z wejściem na backstage itd.
W ten sposób muzyka oferowana w NuPlays różni się od tego, co fani mogą kupić w innych sklepach. Dzięki NuPlays artyści mogą być jeszcze bliżej swoich fanów, a odbiorcy muzyki – doświadczać przyjemności dziś już nieco zapomnianej, którą można porównać z dawnym poszukiwaniem i nabywaniem winylowych płyt.
Spółka NuPlays SA powstała w 2012 r. Firma jest całkowicie polskim, niezależnym podmiotem. Została powołana przez zespół doświadczonych menedżerów związanych z branżą komunikacji marketingowej, mediów, nowych technologii i finansów. Serwis dostępny jest pod adresami nuplays.pl oraz nuplays.com (wersja anglojęzyczna).