Artykuł sponsorowany

Detalion Games: nowe otwarcie w rodzinie Movie Games

Dodano:
Agnieszka Hałasińska, prezes zarządu Detalion Games Źródło: Materiały prasowe
Agnieszka Hałasińska jest prezesem zarządu Detalion Games, a także doradcą ds. controllingu i rachunkowości w Movie Games S.A. Odpowiada za współtworzenie oraz nadzór strategii finansowej wydawnictwa, tworzenie prognoz, planów oraz analiz finansowych, oraz jest odpowiedzialna za nadzór wszystkich procesów finansowych.

W Brave Lamb Studio S.A. oraz Road Studio S.A. pełni funkcję doradcy zarządu, zaś w Pixel Crow Games S.A funkcję członka Rady Nadzorczej. Współpracuje także z Goat Gamez S.A. oraz Image Games S.A. - spółką założoną z Platige Image. Z wykształcenia inżynier procesów logistycznych oraz magister zarządzania. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu controllingu finansowego w grupach kapitałowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Gdzie obecnie, po włączeniu do grupy kapitałowej Movie Games, znajduje się Detalion Games?

Detalion ma dwojaką funkcję - po pierwsze pracuje nad portingiem projektów Movie Games na platformy konsolowe, będąc podmiotem realizującym prace wraz z producentami z działu portingu wydawcy. Nasza druga, choć równie istotna rola, to studio developerskie. Mamy kilka naszych projektów oraz portfolio udanych gier i wciąż będziemy funkcjonować jako twórcy gier.

Spółka ogłosiła niedawno przyjęcie nowej strategii. Jakie są jej założenia?

Nasze plany są spójne ze strategią grupy Movie Games i zakładają zrównoważony rozwój oraz wspieranie synergicznej natury grupy. Podczas gdy porting zagwarantuje nam stałe dochody, chcemy wykorzystać potencjał kreatywny, jakim nasz zespół niewątpliwie dysponuje - o czym świadczą jego poprzednie produkcje. Znaleźliśmy zespół, który zajmie się produkcją tytułu klasy indie premium. Będzie on wspomagany zewnętrznie przez cenione osoby z branży gamedev (mówimy tu o światowej klasy specjalilstach), jako że najbliższy projekt będzie mieć większy budżet i szerszy target niż poprzednie produkcje Detalionu. Z czasem mamy zamiar zająć się podobnymi, rozbudowanymi projektami o większym potencjale sprzedażowym.

Czy projekt jest związany z IP, którego pozyskanie ogłosiła spółka?

Tak, choć nie mogę jeszcze zdradzić szczegółów. Będzie to gra osadzona w dużym, rozpoznawalnym uniwersum i z gatunku, który może przemówić nie tylko do niszowych graczy, ale i do miłośników bardziej casualowych produkcji. Mogę natomiast powiedzieć, że wsparcia merytorycznego udzielą najlepsi specjaliści.

Czy można już poznać ich nazwiska?

O tym najważniejszym nazwisku nie chcę jeszcze mówić, bo dopinamy ostatnie szczegóły. Mogę zdradzić, że to bardzo znana w branży gier, światowa osoba…

Producenckiego wsparcia udzieli Maciej Miąsik, kluczowy członek zespołu, który stworzył grę Wiedźmin, oraz twórca pierwszej polskiej gry wydanej profesjonalnie na Zachodzie przez amerykańskiego wydawcę. O stronę artystyczną zadba Tobiasz Piątkowski, uznany art director oraz scenarzysta komiksowy i reklamowy. Doradcą przy projekcie będzie dr Kamil Gemra, specjalista z zakresu finansowania przedsiębiorstw, rynku obligacji oraz komunikacji z inwestorami. W projekt zaangażowani są także Piotr Gnyp, ex-dziennikarz gamingowy oraz doświadczony business developer i marketingowiec branży technologicznej i gamingowej, oraz Michał Puczyński, dziennikarz i copywriter, który obecnie zarządza operacyjnie pracami działu marketingu Movie Games.

Jak określi Pani główny cel spółki?

Wykroczenie z brandem Detalion Games poza bariery Polski. Nasze gry przygodowe powstawały w Polsce i tutaj cieszyły się największym sukcesem. Teraz zamierzamy otworzyć się bardziej na zagranicznych odbiorców i stać się rozpoznawalną marką w obszarze indie premium. Jest to posunięcie skorelowane ze strategią Movie Games, które jako wydawca oraz grupa kapitałowa stawia sobie podobne cele.

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...