Artykuł sponsorowany

Doświadczanie bez limitów

Dodano:
T-Mobile Źródło: Shutterstock
Czy możliwy jest obraz 3D w tablecie, dlaczego internet 5G nie ma sobie równych, jak samemu nagrać podcast, co nowego w świecie gier i czy sztuczna inteligencja jest naprawdę inteligentna – to i wiele więcej do odkrycia oferuje unikatowe centrum doświadczania Magenta Experience Center w Warszawie.

Technologie to styl życia, towarzyszą nam na każdym kroku. Magenta Experience Center (MEC) udowadnia, że nowe technologie są na wyciągnięcie ręki, a co najważniejsze – są dostępne dla każdego, bez względu na wiek i kompetencje cyfrowe. Właśnie tu możemy je poznawać #bliżej i dzięki nim doświadczać technologicznego świata #bardziej.

MEC nie jest kolejnym salonem sprzedaży T-Mobile. To pierwsze w Polsce wyjątkowe, kipiące energią miejsce spotkań, które powstało po to, by dawać nam wszystkim najlepsze doświadczenia związane z nowymi technologiami, ośmielać nas z nimi, zaciekawiać i dostarczać nam wiedzy i rozrywki na najwyższym poziomie.

Nowy punkt na mapie Warszawy

Centrum znajduje się w warszawskiej galerii handlowej Westfield Mokotów. To tu możemy poznawać i testować wszelkie innowacje, jakie T-Mobile wprowadził na rynek. Może sami dokonać odkrycia, jak bardzo ich wykorzystanie może nam ułatwić lub uprzyjemnić codzienność oraz sprawić, że będziemy bliżej błyskawicznie zmieniającego się świata.

Co także niezwykle ważne, możemy się tu poczuć wyjątkowo, bo nasza opinia naprawdę ma znaczenie. Ponieważ najlepsze produkty i usługi powstają wtedy, gdy ich wytwórcy i dostawcy są ciekawi opinii odbiorców, T-Mobile od lat realizuje strategię customer experience – wsłuchuje się w głos swoich klientów, zbiera ich opinie i na tej podstawie wdraża zmiany, które są odpowiedzią na ich potrzeby. Odwiedzając MEC, możemy więc nie tylko bardziej doświadczać nowych technologii i możliwości, jakie daje Magenta, lecz także brać udział w ulepszaniu produktów i usług.

Jednak najważniejsze w idei centrum doświadczania jest to, że można tu przyjść tak po prostu – spędzić czas w świecie tętniącym technologiami. To dobry adres dla każdego, kto chce – zgodnie z misją firmy – doświadczać #bardziej.

Doświadczać bardziej, czyli jak?

Przestrzeń w MEC została podzielona na strefy, z których każda pozwala doświadczać czegoś innego, zapewnia inne doznania i nie onieśmiela. Jest przytulnie, można się tu poczuć swobodnie. W luźnej i przyjaznej atmosferze wszystkiego można dotknąć, wszystko obejrzeć, uruchomić, przetestować, sprawdzić, czy do nas pasuje. Przede wszystkim zaś czerpać inspiracje, które wcielone w życie mogą nam dodać supermocy, sprawić, że zamiast stać w miejscu, będziemy się rozwijać. Można tu choćby nagrać swój materiał wideo lub podcast w profesjonalnie wyposażonym do tego studiu. Czy to nie brzmi jak początek wspaniałej przygody, która może pozytywnie namieszać w naszym życiu? Wszak podcast jest obecnie jedną z najpopularniejszych form komunikowania treści i promowania własnej działalności. W kameralnym studiu Magenta łatwo się skupić na tym, co warto przekazać swoim odbiorcom, a co najważniejsze – nie trzeba nic umieć. Tu pracują ludzie, którzy na technologiach znają się najlepiej i chętnie przeprowadzą przez cały proces.

Doświadczenie szyte na miarę

Magenta Center warto też odwiedzić całą rodziną, zasiąść na wygodnych kanapach w strefie Magenta Dom i przekonać się, jak wielkie możliwości daje elastyczna usługa telewizji cyfrowej.

Strefa poświęcona smartfonom, smartwatchom i słuchawkom (znajduje się tu największy w Polsce phone wall!) pozwala je wszystkie przetestować. Można też sprawdzić, jak niesamowite możliwości otwiera przed nami AI (artificial intelligence, sztuczna inteligencja) i zamiast jej się obawiać, sprawić, żeby służyła naszym celom i ułatwiała codzienne życie, tworząc np. inteligentny dom.

Czy wiesz, jak wygląda obraz na ekranie 3D? Możesz to sprawdzić w części poświęconej komputerom i tabletom. Nie mogło też zabraknąć miejsca dla fanów gamingu – stanowiska z konsolami Xbox czekają na śmiałków, którzy zmierzą się z najnowszymi grami. No i chyba nie można doświadczać wirtualnego świata bardziej, niż testując rozwiązania VR i AR (virtual/augmented reality, wirtualna/rozszerzona rzeczywistość) dostarczające rozrywki na niespotykanym dotąd poziomie. Jest też coś, czego próżno szukać w innych salonach – np. zaawansowane technologicznie drony. Można tu też doświadczyć tego, jak działa drukarka 3D, a także wydrukować folię ochronną na swój sprzęt elektroniczny.

Są także strefa dla klientów firmowych oraz Magenta Moments – miejsce dla klientów T-Mobile oferujące im specjalne przywileje. Nie mogło oczywiście zabraknąć obszaru poświęconego nowoczesnym rozwiązaniom z zakresu bezpieczeństwa cyfrowego.

Nie samą rozrywką człowiek żyje? Proszę bardzo – jest i kącik coworkingowy, który nie tylko pozwala na pracę w skupieniu, lecz także stwarza możliwość poznania ciekawych ludzi. Tu kreatywne pomysły z pewnością same wpadają do głowy.

Nowe centrum edukacyjne

Jedną z idei tego miejsca jest także edukowanie – wszystkich, na każdym poziomie wiedzy o technologiach cyfrowych. Będą tu zatem się odbywały rozmaite wydarzenia i pokazy związane z nowymi technologiami, takie jak spotkania z ekspertami ds. cyberbezpieczeństwa, konferencje, hackatony i premiery urządzeń. W multimedialnej i interaktywnej przestrzeni MEC będzie zawsze czekało mnóstwo inspiracji i wiedzy. Mimo że centrum działa dopiero od 26 kwietnia, kalendarz imprez błyskawicznie się zapełnia. Właśnie zakończył się Game Week – tydzień gamingowego szaleństwa, niezapomnianym wydarzeniem był te Dzień Dziecka, obfitujący w wiele różnych atrakcji, w tym w formie online – zostały pomyślane po to, by każdy, bez wykluczeń, mógł czerpać wiedzę o nowoczesnym świecie.

Zielone rozwiązania

Choć dominującą barwą w centrum jest energetyczna magenta, nie zabrakło też zielonych akcentów. Materiały z recyklingu i żywa roślinność zachęcająca do zrelaksowania wzroku. Proekologiczne rozwiązania są wpisane w DNA T-Mobile, który jako część Deutsche Telekom, jednego z największych graczy na rynku telekomunikacyjnym, w ramach realizowanej strategii zrównoważonego rozwoju (CSR) dąży do neutralności klimatycznej. Cała energia wytwarzana na potrzeby T-Mobile pochodzi ze znajdujących się w Polsce farm słonecznych i wiatrowych. MEC dzięki wykorzystywaniu ekologicznych rozwiązań chce inspirować swoich gości do wdrażania takich postaw również w ich najbliższym otoczeniu. Przykład? W Magenta Experience Center znajduje się np. pojemnik, do którego możemy wrzucić swoje stare, nieużywane i niepotrzebne już telefony, wspierając tym samym Szlachetną Paczkę.

Poznawanie to nie wszystko. Jeśli przy okazji któreś z prezentowanych rozwiązań okaże się idealnie dopasowane do naszego stylu życia, potrzeb zawodowych lub sposobu spędzania wolnego czasu, możemy w przyjaznej atmosferze porozmawiać z doradcą i podpisać umowę lub kupić urządzenie, tak samo jak w tradycyjnym salonie sprzedaży.

Mimo że w Polsce jest to na razie jedyne takie centrum doświadczania nowych technologii Magenta, wkrótce mają powstać kolejne w innych polskich miastach.

Źródło: T-Mobile
Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...