Whopper w nowej odsłonie. Burger King zaskakuje i zmienia recepturę swojego kultowego burgera
Legendarny Whopper od Burger King zadebiutował na świecie w 1957 roku. Grillowana na żywym ogniu wołowina, chrupiąca, świeża sałata, soczysty pomidor, świeżo krojona cebula oraz pikle w sezamowej bułce szybko skradły serca konsumentów, a burger stał się jednym z najbardziej znanych i globalnie rozpoznawalnych. Dziś, na całym świecie sprzedaje się ich ponad 900 na minutę!
Nowy Whopper jeszcze doskonalszy
W 70. rocznicę istnienia marki, Burger King postawił na to, co najważniejsze – głos klientów, i ulepszył swojego kultowego burgera. Wprowadzone innowacje bazują na opiniach ponad 3800 zarówno stałych, jak i nowych klientów sieci. Dzięki przeprowadzonej ankiecie wyróżniono trzy najważniejsze aspekty produktu, które uległy ulepszeniom. Czego możemy się spodziewać?
- Jeszcze bardziej soczystego mięsa. Kotlet składający się w 100% z wołowiny wciąż grillowany jest na żywym ogniu. Teraz jeszcze bardziej delikatny i pełen smaku, dzięki nowej, unikalnej mieszance przypraw.
- Jeszcze bardziej puszystej bułki. Starannie wyselekcjonowane, sezamowe pieczywo idealnie komponuje się z pozostałymi składnikami.
- Pełnię smaku prawdziwego grilla w każdym kęsie, ponieważ nowy Whopper serwowany jest w temperaturze 55-60°C.
– Zawsze byliśmy dumni z naszego flagowego produktu, ale w tym jubileuszowym roku postanowiliśmy wynieść go na jeszcze wyższy poziom. Wiemy, że preferencje smakowe klientów ulegają zmianom i zawsze można znaleźć przestrzeń na ulepszenia. Wsłuchaliśmy się więc w sugestie klientów i oto jest: jeszcze bardziej soczysty i pełen smaku, tworzący idealne połączenie chrupkości z miękkością, nowy Whopper! Co ważne, ani cena, ani wielkość porcji nie ulegną zmianie. Zarówno mięsną, jak i roślinną wersję burgera można już znaleźć w każdej restauracji Burger King – mówi Magdalena Mamczur, Dyrektorka Marketingu Burger King CEE.
Strategia „Real Food Journey” wyznacza kierunek działań
Nowa królewska odsłona Whoppera z odświeżoną recepturą wpisuje się w szerszą strategię marki Burger King, która rozpoczęła się w 2019 roku w ramach inicjatywy „Real Food Journey”. Sieć zobowiązała się do poprawy jakości żywności poprzez wyeliminowanie wszystkich zbędnych, sztucznych konserwantów, barwników i aromatów ze swoich produktów. Dzięki realizowanym działaniom marka zapewnia klientom niezmiennie wysokiej jakości, świeżą i pełną smaków żywność.
– Whopper zawsze był królem burgerów, ale teraz jego korona błyszczy mocniej, oferując wyższy poziom smaku i perfekcyjnego przygotowania. Przez lata nasz flagowy produkt zgromadził rzesze fanów. Teraz, dzięki odświeżonej recepturze, ma szansę podbić kubki smakowe jeszcze większej liczby klientów. Serdecznie zachęcam do spróbowania i przekonania się, jak smakuje legendarna jakość w nowym wydaniu! – dodaje Jerzy Tymofiejew, CEO Rex Concepts, master franczyzobiorcy Burger King w Polsce, Czechach i Rumunii.
Burger King na polskim rynku działa nieprzerwanie od 2007 roku, gdzie sukcesywnie się rozwija i obecnie liczy 74 restauracje. W 2022 roku master franczyzobiorcą Burger King została firma Rex Concepts, która odpowiada za markę nie tylko w Polsce, ale także w Czechach oraz Rumunii. Rex Concepts koncentruje się na inwestycjach w nowoczesne technologie, rozbudowie sieci lokali oraz podnoszeniu standardów obsługi, co pozwala marce Burger King odpowiadać na zmieniające się potrzeby klientów i umacniać swoją pozycję na lokalnym rynku.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.