Samoobsługowe reklamy na nk.pl

Dodano:
Portal nk.pl uruchomił na swojej stronie system samoobsługowych reklam działających podobnie do tych na Facebooku. Firma zachęca do korzystania z produktu, chwaląc się 12 mln użytkowników, do których można dotrzeć za jego pośrednictwem.
Projekt EasyAd pozwala na samodzielne projektowanie reklam graficzno-tekstowych oraz zarządzanie nimi w panelu. Produkt jest skierowany zarówno do małych i średnich przedsiębiorstw, jak i do marketerów, którzy będą chcieli skorzystać z imponującej bazy 12 mln użytkowników należącej do nk.pl. Część z nich jest nieosiągalna w innych miejscach w internecie.

Oprócz samodzielnego tworzenia kreacji reklamowej na podstawie szablonu dostępnego na stronie reklamodawcy będą mogli sami targetować swoje kampanie. ? W tej chwili oferujemy demograficzne kierowanie reklam z uwzględnieniem wieku i płci oraz kierowanie geograficzne z wykorzystaniem mechanizmu GeoIP ? mówi Krzysztof Dobrzyński, Head of Social Ads & Application Department w Naszej Klasie. ? W najbliższej przyszłości wprowadzimy kierowanie reklam po profilach zainteresowań użytkowników oraz kierowanie geograficzne umożliwiające wyświetlanie reklam z dokładnością do powiatu ? dodaje.

Podobnie jak na konkurencyjnym Facebooku EasyAd umożliwia uruchomienie kampanii o niskim budżecie. Rozliczane są one w modelu cost per click, czyli zamawiający płaci tylko za emisje zakończone kliknięciem, a nie za liczbę wyświetleń. Minimalny koszt na jedno kliknięcie to 10 gr. Kampanię można zamówić po wcześniejszym zarejestrowaniu się, a następnie zaakceptowaniu stworzonej przez siebie kreacji reklamowej przez nk.pl.

Nad wprowadzeniem EasyAd portal nk.pl pracował w zeszłym roku, natomiast pierwsze testy otwartej wersji beta rozpoczęły się na początku 2012 r. Partnerem technologicznym projektu jest NetSprint.

Rejestracja do EasyAd dostępna jest poprzez stronę reklama.nk.pl.
Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...