smyk.com rośnie jak na drożdżach - pierwsza rocznica serwisu
smyk.com - największy w Polsce sklep internetowy z ofertą produktów dla dzieci ma już rok. Tak jak w przypadku każdego dziecka - pierwszy rok to etap błyskawicznego, ciągłego rozwoju, zdobywania nowych umiejętności i doświadczeń.
Za smyk.com rok pełen wyzwań. Dzisiaj to największy w Polsce serwis oferujący artykuły dla dzieci i ich rodziców. Na przestrzeni dwunastu miesięcy w sklepie znalazło się ponad 36 000 produktów, niezbędnych dla prawidłowego rozwoju dziecka - od bucików, przez zabawki i foteliki samochodowe, po kosmetyki pielęgnacyjne dla dzieci i rodziców.
Dzisiaj serwis odwiedza 450 000 użytkowników, którzy generują niemal 10 mln odsłon miesięcznie. Sklep cieszy się także niebywałą popularnością wśród użytkowników serwisów społecznościowych od momentu startu fanpage na portalu Facebook zgromadził prawie 70 tysięcy fanów. Od października 2012 roku partnerem logistycznym smyk.com jest firma kurierska DPD.
Smyk.com to nasz ogromny sukces co miesiąc notujemy liniowy wzrost liczby użytkowników, odsłon i widzimy bezpośrednie przełożenie tych danych na generowaną sprzedaż. Naszym głównym wyzwaniem okazało się sprostanie dynamice wzrostu. Nie bez znaczenia jest tutaj sympatia dla marki widoczna na każdym kroku, zarówno w reakcjach klientów, jak i komentarzach w serwisach społecznościowych smyk.com precyzyjnie odpowiada na chęci i potrzeby naszych klientów i to jest wartość, o którą zamierzamy dbać w szczególny sposób powiedziała Dorota Bachman, członek zarządu, dyrektor marketingu i rozwoju biznesu smyk.com.
***
smyk.com to bezpieczne, sprawne i szybkie zakupy online. Po raz pierwszy tak kompleksowa oferta produktów dla dzieci i rodziców została zebrana w jednym miejscu. Zakupy w smyk.com to gwarancja najlepszej jakości produktów. Zaawansowana wyszukiwarka ułatwia zakupy, umożliwia wyszukiwanie wg wieku, marki, ceny, płci, bohatera lub łącząc ze sobą dowolne parametry. Zaletą sklepu smyk.com jest także szybki czas realizacji zamówienia już od 24 godzin. Większość produktów można także odebrać w sieci salonów EMPIK (prawie 190 placówek).
smyk.com to nie tylko sklep, ale miejsce przyjazne dzieciom i opiekunom. Możliwość komentowania i oceniania produktów przez użytkowników ułatwia zakupy. To także miejsce z poradami dotyczącymi rodzicielstwa i wychowania oraz rozbudowane forum dyskusyjne.
E-sklepem smyk.com jak i sklepami/serwisami internetowymi empik.com, empiktravel.pl i empikfoto.pl - zarządza spółka E-commerce Services. Wieloletnie doświadczenie i wiedza E-commerce Services na temat specyfiki polskiego rynku e-commerce, przekładają się na dynamikę rozwoju marki empik.com oraz na ich silny związek z Klientami. Spółka E-commerce Services jest własnością funduszu NFI Empik Media & Fashion S.A., notowanego na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.