Sieć Domino's Pizza uhonorowana tytułem Odkrycie roku 2013. Laur Konsumenta dla najszybciej rozwijającej się pizzerii
Na polskim rynku istnieje zaledwie dwa lata, a już zdobyła uznanie szerokiego grona swoich konsumentów. Sieć pizzerii Domino`s Pizza została laureatem ogólnopolskiego sondażu Laur Konsumenta, zdobywając tytuł Odkrycie Roku 2013. W tej kategorii zostają odznaczone marki, które mimo względnie niedługiego okresu istnienia na rynku, zdobyły już grono wiernych klientów.
Wystarczyły 24 miesiące, by w samym województwie mazowieckim pojawiło się łącznie 15 placówek restauracji Domino`s Pizza. Uznanie konsumentów dla jakości pizzy oferowanej przez tę międzynarodową sieć pizzerii oraz coraz większa świadomość marki spowodowały, że inwestorzy - już teraz osiągając rekord największej liczby otwarć w ciągu pierwszego roku - zapowiedzieli dalszą jej ekspansję. Wizja rozwoju firmy zakłada rozszerzenie sieci o kolejne 11 lokali do końca 2013 roku oraz osiągnięcie liczby 35 placówek do końca roku 2014. Strategia zakłada otwarcie restauracji nie tylko w Warszawie, ale również w innych, największych polskich miastach.
Dynamiczny rozwój sieci w naszym kraju jest odpowiedzią na nieustannie wzrastającą popularność pizzy wśród Polaków. Przyzwyczajony do zachodnich standardów konsument wymaga najlepszej jakości produktów, co staramy się zagwarantować w naszych restauracjach mówi Maciej Jania, Dyrektor Zarządzający DP Polska S.A.
Laur Konsumenta przyznawany jest w Polsce od 2009 roku. Kategoria Odkrycie Roku została stworzona z myślą o produktach i usługach nowych, innowacyjnych i funkcjonujących na rynku od stosunkowo niedługiego czasu, ale już zdobywających klientów. Dotyczy ona również produktów i usług, które objęła ciekawa i skuteczna kampania reklamowa, przeszły lifting marketingowy, bądź zostały po raz pierwszy wskazane przez konsumentów w ogólnopolskim projekcie Laur Konsumenta. O przyznaniu nominacji produktowi, usłudze lub marce decyduje Redakcyjna Komisja Weryfikacyjna, która ocenia ich innowacyjność, perspektywy odbioru przez rynek oraz prognozowaną dynamikę wzrostu popularności.