Dyrektor Marketingu Roku ostatnie 3 dni na zgłoszenia do konkursu

Dodano:

Zostały jeszcze 3 dni na zgłoszenia do Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2012. Zwycięzców konkursu poznamy już 14 czerwca w trakcie Gali Finałowej, która odbędzie się w Polskiej Filharmonii Bałtyckiej w Gdańsku podczas Mediarun Festivalu.

 Trzecia edycja konkursu zawiera szereg zmian w regulaminie. Jedną z  nich jest rozszerzenie możliwości zgłaszania kandydatów przez agencje reklamowe oraz domy mediowe spośród swojej grupy klientów. Ponadto, w tym roku zgłoszenia do konkursu dla Organizacji Pozarządowych są bezpłatne.

 Kolejną nowością jest rozszerzenie możliwości uzyskania statuetek. Obok dwóch głównych  kategorii Dyrektor Marketingu Roku 2012  Firmy oraz Instytucje i organizacje wprowadzono 10 nowych kategorii Osobowości Marketingu Roku 2012, w ramach których statuetkę można otrzymać za:

- Wyjątkowe efekty na rynkach międzynarodowych

- Launch roku

- Wyjątkową efektywność społeczną

- Rebranding roku

- Innowacyjne działania w mediach

- Wyjątkowe relacje z klientami

- Wyjątkową efektywność przy niskim budżecie

- Młody wilk - Odkrycie roku

- Innowacyjne wykorzystanie nowych technologii

- Thinking outside the box

 Misją Konkursu jest poszukiwania i wskazywanie wybitnych osobowości, które dzięki swoje otwartości, konsekwencji, talentowi, kierując działaniami marketingowymi, osiągają sukcesy rynkowe, które przekładają się na wyniki finansowe, wizerunkowe oraz zwiększenie wartość firm oraz instytucji.

 Informacje o nowościach, w postaci filmu video:

http://dyrektormarketinguroku.pl/new/o-konkursie/

 O ORGANIZATORZE:

 Spółka Mediarun jest wydawcą kilku serwisów, w tym jednego z wiodących portali poświęconych marketingowi, reklamie i mediów. Misją spółki jest informować, edukować, inspirować jak również integrować środowisko marketerów w Polsce.

W tym roku organizowane od kilku lat wydarzenia: Kongres Dyrektorów Marketingu, Leaders in Poland,  Gala Konkursu Dyrektora Marketingu Roku, będą częścią większego wydarzenia Mediarun / Festival.

 Dotychczasowe dwie poprzednie edycje kongresu przyciągnęły w ciągu kilku dni trwania w sumie ponad 1500 uczestników, zyskując ponad 52 % większą frekwencje rok do roku.

 WIĘCJE INFORMACJI

Informacje o gali:                http://dyrektormarketinguroku.pl/new/gala-finalowa/

Kryteria oceny:                     http://dyrektormarketinguroku.pl/new/kryteria-oceny/

 Partnerami Konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2012 są m.in. Polpharma, HAVAS, Dragon Rouge, PKN Orlen,  AMS, Onet.pl, Clever Frame, Point Group, LSW, KPMG, BAN, EVENTROOM, Performacne Media, Multikino Media, IMS, Radio Zet.

 

Źródło: Mediarun Sp. z o.o.

dostarczył:
netPR.pl
Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...