Samsung wprowadza nowe telewizory hotelowe dla obiektów najwyższej klasy
Warszawa, 6 czerwca 2013 r. Samsung Electronics, światowy lider w dziedzinie nowych technologii, oferujący również kompleksowe rozwiązania dla biznesu, wprowadził na polski rynek 3 nowe linie telewizorów hotelowych. Serie HB67x, HB690 oraz HB890 są adresowane do właścicieli i managerów obiektów turystycznych wysokiej klasy, którym zależy na zaawansowanych funkcjach zarządzania systemem telewizji hotelowej i redukcji kosztów, przy jednoczesnym zapewnieniu gościom komfortu pobytu oraz podniesieniu prestiżu i estetyki hotelu.
Dopasowanie do indywidualnych potrzeb
Aby sprostać zróżnicowanym wymaganiom hotelarzy, nowe telewizory hotelowe Samsung występują w zróżnicowanej gamie modeli o różnych przekątnych obrazu od 28 do 65 cali. Zastosowana w nich technologia podświetlenia LED-owego sprawia, że są o około 1/3 cieńsze od telewizorów wykorzystujących tradycyjne zimnokatodowe lampy CCFL. Dla przykładu, grubość 55-calowego telewizora z linii HB890 to zaledwie 34,9 mm, dzięki czemu zmieści się on nawet w najbardziej ograniczonej przestrzeni pokoju hotelowego. Wąska, niespełna 5-milimetrowa ramka oraz designerskie minimalistyczne podstawki, w które wyposażono nowe serie hotelowe Samsung, sprawią, że telewizory będą świetnie komponowały się z nowoczesnym wystrojem pokoi, dodając im prestiżu i elegancji.
Kompatybilność z urządzeniami mobilnymi gości
Dzisiejszym gościom hotelowym coraz częściej towarzyszą w podróży urządzenia mobilne, na których przechowują oni prywatne zasoby multimedialne, takie jak filmy, muzykę czy zdjęcia. Serie HB690 oraz HB890 posiadają szereg rozwiązań sieciowych umożliwiających turystom przekształcenie pokoju hotelowego w zintegrowane, wielourządzeniowe środowisko zapewniające swobodną wymianę treści między telewizorem a notebookiem czy tabletem. Korzystając z funkcji AllShare, goście mogą wyświetlać zawartość swoich urządzeń mobilnych na ekranie telewizora, natomiast rozwiązanie Smart View pozwala na transfer w drugą stronę, tj. oglądanie dostępnych w hotelu kanałów telewizyjnych na własnym sprzęcie, także poza pokojem. Dodatkowo, dzięki funkcji Soft AP telewizory mogą służyć jako punkty dostępu do hotelowej sieci WiFi, co eliminuje potrzebę zakupu osobnego sprzętu i umożliwia istotną redukcję kosztów użytkowania obiektu.
Softwarowa technologia transferu treści chronionych
Zainstalowane we wszystkich modelach z serii HB67x, HB690 i HB890 rozwiązanie LYNK DRM (Digital Rights Management) zapewnia bezpieczną wymianę zaszyfrowanych lub chronionych treści pomiędzy telewizorami hotelowymi a prywatnymi urządzeniami mobilnymi gości. W przeciwieństwie do większości tego typu rozwiązań dostępnych na rynku, technologia LYNK DRM opiera się wyłącznie na oprogramowaniu, przez co nie wymaga kupowania ani instalacji w pokojach hotelowych kolejnych urządzeń.
Proste w obsłudze i zaawansowane narzędzia do zarządzania treścią
Linia HB67x wyposażona jest w rozwiązanie LYNK REACH, które umożliwia obsłudze obiektu zdalne przesyłanie na ekrany telewizorów w pokojach informacji dotyczących hotelu, pogody czy atrakcji turystycznych, jak też promocji i reklam lokalnych partnerów hotelu. Transfer pomiędzy centralnie zarządzającym treścią komputerem PC a wbudowanymi odbiornikami w telewizorach odbywa się za pomocą fal radiowych. Produkty z serii HB690 i HB890 dysponują jeszcze bardziej zaawansowaną funkcją LYNK SINC, pozwalającą ponadto na łatwe modyfikowanie interfejsu widzianego na telewizorach hotelowych oraz jego personalizację dla poszczególnych grup lub pojedynczych gości obiektu. Zapewnia ona również dostęp do platformy Samsung Smart Hub, z której można pobierać wtyczki i aplikacje, a także do popularnych portali społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter czy Youtube.
Nowe telewizory hotelowe Samsung wyposażone są też w zestaw funkcji służących oszczędzaniu energii, zegar z zapasowym zasilaniem na 7 godzin oraz wbudowany quad tuner (dekoder) DVB-T2/C/S2.
O Samsung Electronics Co., Ltd.
Samsung Electronics Co., Ltd. jako światowy lider w dziedzinie elektroniki i podzespołów, wprowadza najbardziej innowacyjne rozwiązania we wszystkich sektorach, w których firma jest obecna. Samsung zatrudnia 227 000 osób w 75 krajach, a wartość sprzedaży w ujęciu rocznym przekracza 143 mld dolarów. Celem firmy jest odkrywanie nowych możliwości jeszcze większej liczbie osób w różnych krajach. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź stronę www.samsung.com