Polska Poczta rekrutuje menadżerów odpowiedzialnych za relacje z kluczowymi klientami
Poczta Polska rozpoczyna tworzenie centralnego zespołu odpowiedzialnego za współpracę z kluczowymi klientami w obszarze usług paczkowych i kurierskich. Właśnie rozpoczęła się rekrutacja na stanowiska Key Account Managerów.
- Zespół odpowiedzialny na współpracę z największymi i najważniejszymi klientami będziemy budować w oparciu o specjalistów pozyskanych z rynku oraz sprawdzonych pracowników Poczty Polskiej. Oferujemy konkurencyjne warunki zatrudniania, w tym warunki płacowe. Pracownicy otrzymają wszystkie narzędzia niezbędne to skutecznego działania na tym bardzo konkurencyjnym rynku mówi Grzegorz Kurdziel Dyrektor Biura Klienta Biznesowego i Instytucjonalnegow Poczcie Polskiej.
Rozwój obszaru usług kurierskich i rozwiązań dla e-commerce stanowi ważny element strategii Poczty Polskiej na najbliższe lata. Jednym z elementów zwiększenia efektywności funkcjonowania tego obszaru jest stworzenie centralnego zespołu menadżerów odpowiedzialnych za budowanie i utrzymanie długotrwałych relacji partnerskich z kluczowymi klientami. Będzie to powiązane z wprowadzeniem nowego sytemu motywacyjnego oraz zarządzania wynikami dla tego obszaru.
Rekrutacja na stanowiska Key Account Managerów już się rozpoczęła i potrwa do 24 września.