Dom Mody Klif wśród zwycięzców konkursu PRCH Retail Awards 2013

Dodano:
fot. netPR.pl Źródło: InfoWire.pl

Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH) ogłosiła zwycięzców czwartej edycji eksperckiego programu PRCH Retail Awards 2013 na najlepsze centrum i sieć handlową oraz kampanie marketingowe. Dom Mody Klif jako jedyna galeria został wyróżniony w kategorii Kampania Przebudowy/Rozbudowy/Modernizacji Roku 2013 Marketing Centrum Handlowego Roku 2013.

Prestiżowe nagrody PRCH Retail Awards 2013 rozdano 17 października podczas uroczystej gali w warszawskiej Fabryce Trzciny. W gronie tegorocznych finalistów, wśród których jest również Dom Mody Klif, znalazły się centra i sieci handlowe, które wyróżniają się wysoką jakością oraz realizują najskuteczniejsze kampanie marketingowe w Polsce. Niezależne Jury oceniło zgłoszone projekty pod kątem jakości, innowacyjności i efektywności.

Dom Mody Klif, jedno z najbardziej lubianych centrów handlowych w Warszawie, otrzymał wyróżnienie za marketingową KampanięModomorfoza, imponujący projekt komunikacji modernizacji fasady oraz wnętrza centrum. Założeniem strategii marketingowej była skuteczna komunikacja wprowadzonych zmian: od remontu, nazwy, identyfikacji wizualnej, współpracy ze znanymi fotografami, ilustratorami, dziennikarzami; nowych najemców, a także zwiększenie atrakcyjności samej galerii, podkreślenie jej wyjątkowości i wyróżnienie na tle rosnącej konkurencji. Do realizacji projektu wykorzystano najnowocześniejsze narzędzia marketingowe i unikalne rozwiązania, które zyskały uznanie jury.

Cieszymy się, że Jury Konkursu doceniło nasze pomysły i nowatorskie rozwiązania. Kampania Modomorfoza zainicjowała szereg zmian, których pozytywne skutki odczuwamy do tej pory. Dom Mody Klif to wyjątkowe miejsce, które doceniają nie tylko Klienci, ale również najemcy. Tylko w tym roku poszerzyliśmy swoją ofertę o kilkanaście nowych salonów, w tym np. Tous, YES Prestige (drugi taki projekt w Polsce), COS (pierwszy salon w galerii w Warszawie), Tommy Hilfiger czy Napapirji. A to nie koniec zmian, już w grudniu otwieramy pierwszy w Warszawie salon H&M z konceptem Home, a na początku przyszłego roku pojawią się takie marki jak:Frankie Morello, Gaultier 2, SeebyChloe czy MM6 - podkreśliła Agnieszka Borkowska, Asset Manager, AEW Europe.

Konkurs Retail Awards 2013 jest organizowany przez Polską Radę Centrów Handlowych (PRCH) zrzeszającą ponad 200 inwestorów, deweloperów i najemców centrów handlowych. Jego głównym celem jest promowanie najlepszych praktyk biznesowych w branży centrów handlowych w Polsce. Program jest adresowany do deweloperów, zarządców oraz najemców i obejmuje trzy kategorie główne: Centrum Handlowe Roku, Sieć Handlowa Roku i Marketing centrów i sieci handlowych. W tegorocznej edycji projekty oceniane były przez jury, składające się z ekspertów ds. rozwoju, zarządzania centrami handlowymi, wynajmu, architektury, marketingu oraz przedstawicieli najemców. Nagrody PRCH Retail Awards przygotowano na wzór najbardziej prestiżowych w branży nagród ICSC Międzynarodowej Rady Centrów Handlowych i europejskich rad centrów handlowych.

***

Dom Mody Klif to uznana i prestiżowa galeria handlowa, w której na powierzchni 18 000 mkw. mieszczą się luksusowe butiki, takich marek jak: Baldinini, COS, Guess, iBlues, Marina Rinaldi, Marella MaxMara, Marlboro Classics, Lacoste, Liu Jo, Napapijri, Pandora, Paul&Shark, Pollini, Stefanel, Tous, Tru Trussardi. Na dwóch poziomach znajduje się ponad 100 sklepów, w tym: Delikatesy Alma, restauracje, kawiarnie i punkty usługowe.W piątej i szóstej edycji projektu SUPERBRANDS marka Klif została uznana za jedną z najsilniejszych polskich marek i zdobyła tytuły Superbrands Polska! Dom Mody Klif Warszawa i Klif Gdynia są jedynymi polskimi centrami handlowymi, które dwukrotnie otrzymały to wyróżnienie.

W kategorii Project of the Year Dom Mody Klif zdobył nagrodę CEE Retail Real Estate Awards 2012.Właścicielem Domu Mody Klif jest Paige Investments, natomiast Zarządcą BNP Paribas Real Estate.

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...