Redukuj koszty i rozwijaj biznes w tym samym czasie Truphone jednym z partnerów konferencji Marka Gottfredsona

Dodano:
fot. netPR.pl Źródło: InfoWire.pl

Redukuj koszty i rozwijaj biznes w tym samym czasie Truphone jednym z partnerów konferencji Marka Gottfredsona.

W ostatni piątek, 15 listopada we współpracy z Harvard Business Review Polska nowy, międzynarodowy operator komórkowy przygotował konferencję dotyczącą ważnego w ostatnim czasie tematu cięcia kosztów w firmach. Gościem specjalnym podczas konferencji był Mark Gottfredson, partner zarządzający Bain&Comapany, który podczas wydarzenia przedstawił szanse na podniesienie konkurencyjności i przyspieszenie rozwoju firm.

Konferencja poruszyła szczególnie ważny temat dla prezesów, właścicieli dużych, międzynarodowych firm oraz osób poszukujących innowacyjnych rozwiązań dla swoich przedsiębiorstw. Podczas wydarzenia omówione zostały tematy, takie jak: identyfikacja kluczowych obszarów strategicznych działań, które wymagają zwiększenia wydatków oraz łączenie programu upraszczania z redukcją kosztów i wzrostem nakładów na działania prorozwojowe.

Konferencja miała na celu przedstawienie ważnego zjawiska, jakie od dawna istnieje w międzynarodowym, współczesnym biznesie. Prelegenci mieli okazję do przedstawienia swoich strategii oraz sposobów na walkę z wysokimi kosztami w firmach. Dodatkowo na spotkaniu przedstawione zostały rozwiązania zwiększające efektywność i budujące wartość firmy.

W wydarzeniu udział wzięło 200 osób z sektora biznesowego. Po niedawnej premierze Truphone na rynku polskim, firma prężnie dba o swój rozwój, biorąc czynny udział w tego typu konferencjach biznesowych czy też spotkaniach networkingowych.

Co więcej, już od początku listopada można odwiedzać punkt informacyjny Truphone, na lotnisku Chopina w Warszawie. Firma chce skutecznie docierać do potencjalnych konsumentów, dlatego lokalizacja lotniskowa okazała się najlepszą pod względem ilości podróżujących służbowo pracowników. W punkcie Truphone specjalnie wykwalifikowany zespół udziela szczegółowych informacji o poszczególnych ofertach operatora, a zainteresowanych umawia na indywidualne spotkania z managerami firmy.

Truphone na rynku polskim zadebiutował całkiem niedawno, oficjalna premiera miała miejsce 26 września br. Do tej pory zdążył już przeprowadzić kampanię reklamową głównie w Internecie. Kampania display oraz PR pojawiła się w takich serwisach jak money.pl, gazeta.pl, wyborcza.biz, przepisnabiznes.pl, LinkedIn, Goldenline. Dodatkowo firma zorganizowała wysyłkę mailingową przedstawiającą ofertę do biznesmenów, managerów oraz decydentów dużych, międzynarodowych firm. Obecnie przeprowadza także kampanię w prasie, w takich magazynach jak: Forbes, Harvard Business Review, Puls Biznesu oraz w wielu magazynach logistycznych i podróżniczych min. Klejdoscope i Inspire. Współpracuje również marketingowo z takimi prestiżowymi parnterami jak Harvard Business Review Polska i Puls Biznesu oraz British Polish Chamber of Commerce.

Za działania ATL, digital i PR w Polsce, w tym przygotowanie premiery Truphone na rynku polskim odpowiedzialna jest agencja The Addictives. Stand na lotnisku przygotowała firma PMI Combera. 

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...