Bankomaty Euronet wydają więcej niż tylko gotówkę
Wraz z połową stycznia br. wystartowała kolejna odsłona kampanii promocyjnej realizowanej przez operatora największej niezależnej sieci bankomatów Euronet Polska dla Play Mobile. W 2012 roku zbliżona w swych założeniach kampania Play na nośnikach Euronet została nagrodzona tytułem Mediatrendy 2012. Tym razem wypłacając pieniądze w bankomatach należących do sieci Euronet Polska, klienci wraz z plikiem gotówki otrzymują coś więcej aniżeli tylko zadysponowaną kwotę bon uprawniający do odbioru nagrody niespodzianki w salonach Play. Kupon reklamowy 4G LTE Play drukowany jest w formacie oraz na papierze imitującym banknot dwudziestozłotowy.
Play jest znany z poszukiwania innowacyjnych form reklamowych wspierających widoczność marki. Po raz kolejny firma wykorzystała do celów komunikacyjnych kontakt z klientem w ważnej dla niego sytuacji wypłaty pieniędzy z bankomatu. Istotnym elementem tej niestandardowej kampanii jest wysoka efektywność przekazu osiągnięta poprzez umieszczanie kuponu promocyjnego na wierzchu wypłacanych z maszyny banknotów.
- Niemal od początku działania bankomatów Euronet, dużą popularnością wśród marketerów cieszy się reklama na ekranach bankomatów i rewersach potwierdzeń transakcji. W naszym portfolio mamy także inne, niestandardowe formaty reklamowe, między innymi kupony reklamowe wydawane przez bankomaty do każdej wypłaty gotówki. Play ponownie wykorzystuje tę atrakcyjną formę marketingu bezpośredniego co jest namacalnym dowodem skuteczność bankomatu jako kanału komunikacji mówi Szymon Daniłowicz, Advertising Sales Manager w Euronet Polska, oraz dodaje Kupony reklamowe są popularnym na innych rynkach nośnikiem informacji marketingowej. Dystrybuowaliśmy w ten sposób kupony rabatowe, zaproszenia na eventy czy unikalne kody zniżkowe.
Kampania firmy P4, będącej operatorem sieci komórkowej Play, została przygotowana we współpracy z polską agencją reklamową Plej oraz operatorem największej niezależnej sieci bankomatów Polsce Euronet.