TEEKANNE rozgrzało Zakopane, czyli co łączy markę herbat ze skokami narciarskimi
Jak co roku TEEKANNE rzuciła wyzwanie zimie. Ale teraz było ono wyjątkowo mocne i głośne firma, oficjalny partner Konkursu Skoków Narciarskich w Zakopanem, w ciągu dwóch dni dotarła do ponad 37 tysięcy konsumentów. Osób aktywnych, lubiących dobrą zabawę, otwartych na nowinki, pozytywnie nastawionych do życia. Spróbowały one jednego z nowych i najpopularniejszych smaków herbat TEEKANNE i wzięły udział w licznych aktywnościach, jakie czekały pod skocznią. Ponadto w ręce kibiców trafiło ćwierć miliona herbat o rozgrzewającym smaku Royal Rum.
Największa zimowa impreza pod Tatrami zgromadziła tłumy miłośników skoków i dobrej zabawy. O emocje sportowe zadbali skoczkowie, TEEKANNE zapewniła za to prawdziwą rozgrzewkę. Hostessy, ubrane w firmowe stroje, serwowały ciepły i aromatyczny napój w kilku kluczowych lokalizacjach całej imprezy: w głównym budynku Wielkiej Krokwi (Salon VIP, Premium i Pressroom) mogli go skosztować najważniejsi goście, oficjele, dziennikarze oraz skoczkowie. Pozostała grupa degustujących to wielka rzesza kibiców.
- Dlaczego TEEKANNE towarzyszy skokom? To przecież oczywiste jesteśmy wszędzie tam, gdzie możemy wejść w interakcję z konsumentem, a prestiżowa, największa w Polsce i Europie sportowa impreza narciarska jest właśnie takim miejscem. Ta filozofia działania świetnie się sprawdza, a marce przybywają kolejni, zaangażowani, aktywni i ciekawi życia fani - mówi Maciej Rymski, National Sales Manager firmy TEEKANNE.
Bezpośrednio przy głównym wejściu na teren skoczni powstał TEEKANNE Winter Bar o powierzchni ponad 200 m2. Ponadto w strefie kibica znajdowała się też specjalnie przygotowana Strefa Relaxu z leżakami i kocami, gdzie można było ogrzać się i zrelaksować. Każdy z obszarów, gdzie pojawiała się marka TEEKANNE, miał charakterystyczny, czerwony branding. Również na Wielkiej Krokwi pojawiły się banery na bandach, 4-metrowe balony, flagi, roll-upy i inne materiały POS. Także ogromny (ponad 15 m2) telebim wyświetlał spoty reklamowe TEEKANNE, a na gigantycznych ekranach LED w lokalizacjach przy Skoczni (ul. Piłsudskiego i Rondo Solidarności) pojawiały się spoty sponsorskie, informujące o nowościach w ofercie firmy. Marka była więc bardzo dobrze widoczna.
Kibicom rozdano ponad 37 tysięcy kubków gorącej herbaty. Oznacza to, że średnio co dwie sekundy jeden z siedmiu nowych i najpopularniejszych smaków TEEKANNE trafiał w ręce zziębniętych fanów skoków narciarskich. W ręce uczestników sportowego święta trafiły również upominki w postaci herbat Royal Rum (ćwierć miliona herbat) i ponad pięćset ciepłych koców - prezentów od herbacianej marki.
Każdy chętny mógł też wziąć udział w licznych, przygotowanych na tę okazję, zabawach i animacjach. Do dyspozycji kibiców oddana została fotobudka, gdzie można było zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie i podzielić się swoimi emocjami i zdjęciami z fanami na Fanpageu. Dodatkową atrakcją był inaugurujący atrakcje dla kibiców występ popularnego wokalisty Mateusza Mijala, który rozgrzewał publiczność swoimi najnowszymi utworami. Dzień później muzyk odwiedził z mini koncertem Rodzinny Dom Dziecka w Zakopanem, przekazując również upominki w postaci zapasu herbat oraz ciepłych koców, ufundowanych przez firmę TEEKANNE.
- Interakcje z kibicami rozpoczęliśmy jeszcze przed Zakopanem od działań na specjalnie dedykowanej platformie herbatarozgrzewa.pl oraz konkursów na Fanpageu marki - mówi Tomasz Orzechowski, CEO z GRUPY 365 PR, organizacyjnie i PR-owo wspierającej event - Dla tych, którzy nie zdążyli zarezerwować biletów na Puchar Świata 2014, TEEKANNE ufundowała także "Zestaw kibica TEEKANNE", składający się z podwójnego zaproszenia na drużynowy konkurs skoków, zapasu rozgrzewających herbat oraz ciepłych zimowych koców. Również radiowy konkurs, realizowany przez wspierające zabawę z konsumentem Radio KRK Fm, cieszył się ogromną popularnością dodał.
Koncern TEEKANNE to ponad 130 lat doświadczenia w zakresie produkcji herbaty. Wykwalifikowani specjaliści nieustannie pracują nad stworzeniem kolejnych, oryginalnych wariantów smakowych herbaty, które dostarczają niezapomnianych wrażeń konsumentom w różnych zakątkach świata. Siedziba firmy TEEKANNE POLSKA mieści się w Krakowie, a główna filia znajduje się w Dusseldorfie, w Niemczech (TEEKANNE GmbH & Co. KG). W asortymencie TEEKANNE Polska znajdziemy wiele rodzajów herbat, ponad 80 różnych produktów, które można znaleźć na sklepowych półkach nie tylko w Polsce, ale też w wielu krajach europejskich.
Koncern TEEKANNE to ponad 130 lat doświadczenia w zakresie produkcji herbaty. Wykwalifikowani specjaliści nieustannie pracują nad stworzeniem kolejnych, oryginalnych wariantów smakowych herbaty, które dostarczają niezapomnianych wrażeń konsumentom w różnych zakątkach świata. Siedziba firmy TEEKANNE POLSKA mieści się w Krakowie, a główna filia znajduje się w Dusseldorfie, w Niemczech (TEEKANNE GmbH & Co. KG).W asortymencie TEEKANNE Polska znajdziemy wiele rodzajów herbat, ponad 80 różnych produktów, które można znaleźć na sklepowych półkach nie tylko w Polsce, ale też w wielu krajach europejskich.
Więcej informacji:
http://teekanne.pl/
http://herbatarozgrzewa.pl/
https://www.facebook.com/herbatateekanne