Norweski Dziki Dorsz Skrei w ofercie Carrefour Polska

Dodano:

Od początku lutego w większości hipermarketów Carrefour w całej Polsce można kupić najwyższej jakości wolno-żyjącego dorsza Skrei z Morza Arktycznego. Tym samym Carrefour wzbogaca swój asortyment produktów świeżych dbając, by Klienci mieli szeroki wybór specjalnie dla nich wyselekcjonowanych artykułów.


Carrefour wprowadza do sezonowej oferty Norweskiego Dorsza Skrei, zwanego też dzikim dorszem z Morza Arktycznego. Wzbogacanie oferty rybnej w hipermarketach sieci, jako uzupełnienia segmentu produktów świeżych, ma na celu dopasowywanie asortymentu do potrzeb klienta. Oferta produktów świeżych Carrefour, należy do jednej z ciekawszych na rynku, a sieć nieustannie pracuje nad zapewnieniem klientom ich najwyższej jakości i stałym jej poszerzeniu. Carrefour wprowadził właśnie do oferty dzikiego dorsza Skrei z Morza Arktycznego, który dostępny będzie w 83 hipermarketach sieci na terenie całej Polski.

Sieć podjęła współpracę z dostawcą ryb gwarantującym najwyższą jakość, posiadającym certyfikat Marine Stewardship Council (MSC) wydawany dla produktów pochodzących z ekologicznego i zrównoważonego rybołówstwa.

 Wprowadzeniu do oferty dorsza Skrei towarzyszy akcja edukacyjna mająca na celu uświadamianie konsumentów w zakresie zrównoważonego odżywiania. W hipermarketach Carrefour na Klientów czekają ulotki z informacjami na temat tego gatunku ryb, a także sposobów przygotowania tej szczególnej odmiany dorsza.

W ciągu pierwszych dni sprzedaży Klienci 9. wybranych hipermarketów Carrefour (Carrefour Warszawa: Arkadia, Wileńska, Bemowo, Targówek, Reduta, Kraków Zakopianka, Gdańsk Morena oraz Toruń i Grudziądz) będą mieli okazję skosztowania dorsza Skrei podczas specjalnie przygotowanych degustacji, w czasie których fachowa obsługa opowie o sposobach serwowania tej wyjątkowej ryby oraz jej właściwościach.

Dorsz Norweski Skrei sprzedawany jest na specjalnie przygotowanym i oznakowanym stanowisku przez fachowo przeszkolony personel sklepu. Klienci mają do wyboru dorsza w postaci steków, płatów oraz tuszy. Ryba dostępna jest w sprzedaży od 5 lutego w 83 hipermarketach Carrefour na terenie Polski.

Wprowadzając do sprzedaży Norweskiego Dorsza Skrei możemy zapewnić naszym Klientom dostęp do najbardziej wyselekcjonowanych i rzadkich produktów o najwyższej jakości mówi dyrektor działu handlowego produktów świeżych Carrefour, Marek Klaus. Carrefour dokłada starań, aby stale poszerzać ofertę produktów świeżych i promować wśród konsumentów zasady zrównoważonego żywienia dodaje Marek Klaus.

Połowy tego gatunku odbywają się co roku, w okresie od stycznia do kwietnia i obejmują wyłącznie osobniki, które w 5 roku życia, przypływają do jednych z najczystszych wód na świecie u północnozachodnich wybrzeży Norwegii. Długa, ponad 600 kilometrowa morska przeprawa Skrei po norwesku wędrowca sprawia, że jego mięso jest zwarte, sprężyste i bogate w składniki odżywcze. Carrefour dołoży starań, aby w tym czasie (do końca kwietnia) zapewnić w swojej ofercie dostępność tej wyjątkowej ryby. Ponad to w ofercie Carrefour znajdują się takie świeże ryby jak. łosoś, pstrąg, śledź, flądra, dorada oraz bar.

Carrefour Polska jako jeden w liderów w handlu detalicznym, dba o najwyższe standardy jakości. Poprzez realizację programu Odpowiedzialny Połów z Carrefour, w ramach którego na bieżąco aktualizuje politykę dotyczącą sprzedaży ryb oraz listę gatunków zagrożonych i zakazanych, wyznacza standardy na rynku W 2007 roku Carrefour, jako pierwsza sieć na rynku opracował tzw. karty techniczne dla ryb słodkowodnych i morskich, mięczaków i skorupiaków znajdujących się w ofercie. Karty te zawierają pełną specyfikację dla zamówień handlowych obejmującą nazwę naukową gatunku, nazwę handlową gatunku, wymiary dopuszczone do obrotu handlowego, a także strefę połowu, z którego pochodzą ryby.

Wśród asortymentu rybnego sklepów Carrefour, Klienci mogą znaleźć m.in. wyselekcjonowane pstrągi z polskich hodowli i łososia norweskiego, sygnowanych znakiem Jakość Carrefour. Produkty te pochodzą od sprawdzonych dostawców, których proces produkcji zgodny jest z normami o ochronie zdrowia, dobrostanu ryb i środowiska. Produkty marki własnej ze znakiem Jakości Carrefour (FQC - Filiere Qualite Carrefour), to asortyment spełniający wysokie wymagania jakościowe, których przestrzeganie jest elementem polityki Grupy Carrefour. Warto podkreślić, że zanim produkty odznaczone zostaną znakiem Jakość Carrefour, przechodzą szereg testów jakościowych i badań, a Klienci Carrefour mają gwarancję jakości i smaku.

Grupa Carrefour

Carrefour jest pionierem i liderem wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Carrefour jest liderem wielkiej dystrybucji w Europie i jednym z największych detalistów na świecie.

O Carrefour Polska

Carrefour Polska swój pierwszy hipermarket otworzyl w 1997 roku w Łodzi. Obecnie, pod szyldem Carrefour w Polsce działa ponad 600 sklepów w różnych formatach, są to: hiper- i supermarkety oraz sklepy franczyzowe: mini-market i convenience. Carrefour jest także wlaścicielem i zarządcą centrów handlowych, skupionych w dużych i średnich miastach. Ofertę handlową naszych sklepów uzupełniają stacje paliw. Dążąc do poniesienia jakości życia klientów i konsumentów, Carrefour Polska realizuje strategię odpowiedzialnego biznesu, która zakłada harmonijny rozwój, w trzech dziedzinach rownocześnie: na rzecz gospodarki, ekonomii i środowiska.

Źródło: Carrefour Polska

dostarczył:
netPR.pl
Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...