Havas Worldwide Warsaw z nowym projektem dla nc+ promującym zbliżające się El Clsico
Agencja Havas Worldwide Warsaw jest autorem aktywacji w obszarze digital promującej zbliżający się mecz Real Madryt FC Barcelona.
Serwis elclasico.canalplus.pl utworzony specjalnie na potrzeby wielkiego piłkarskiego święta zawiera liczne atrakcje dla fanów piłki nożnej, m.in.: statystyki w postaci infografik, wideozapowiedź oraz możliwość wytypowania wyjściowego składu i ustawienia zawodników obu drużyn na boisku.
Podczas samego wydarzenia serwis będzie pełnić funkcję rozbudowanego narzędzia analitycznego, które umożliwi śledzenie szczegółowych statystyk spotkania w zgodzie z założeniem zobacz więcej. W tym czasie każdy użytkownik będzie miał dostęp do wyczerpujących danych o drużynach i ich zawodnikach. Na podstawie analizy statystyk będą się pojawiały pytania, na przykład co powinni zrobić trenerzy w kontekście danej sytuacji na boisku.
Akcja jest wsparta kampanią displayową i aktywnościami w social media, które zostały zaplanowane przez ZenithOptimedia.
El Clsico odbędzie się 23 marca br.