Carrefour wyróżniony na Liście Firm Społecznie Odpowiedzialnych 2013

Dodano:

Działania Carrefour Polska w zakresie realizacji polityki zrównoważonego rozwoju zostały docenione i wyróżnione w zestawieniu Lista Firm Społecznie Odpowiedzialnych 2013 przygotowanym przez Dziennik Gazetę Prawną. Prestiżowe, drugie miejsce Carrefour na Liście potwierdza zaangażowanie firmy w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu.

Społeczna odpowiedzialność i zrównoważony rozwój to istotne elementy strategii biznesowej Carrefour. Od 2013 roku w Carrefour Polska prowadzony jest program STOP Marnotrawstwu, którego celem jest przeciwdziałanie marnotrawstwu w każdym obszarze funkcjonowania firmy. W ramach programu określonych zostało 7 kluczowych obszarów działania: zaangażowanie dostawców w przeciwdziałanie marnotrawstwu, kształtowanie pożądanych postaw pracowniczych, optymalizacja obiegu towarów, edukacja konsumentów, redukcja marnotrawstwa związanego z gospodarką opakowaniami, optymalizacja transportu i logistyki oraz racjonalizacja zużycia energii. Celem akcji jest zwrócenie uwagi pracowników, dostawców i klientów na kwestię marnotrawienia żywności, zasobów naturalnych, czasu, pieniędzy czy talentów.

Carrefour, jako największy detalista w Europie i jeden z największych na świecie, regularnie podejmuje działania na rzecz gospodarki, społeczeństwa i środowiska. Wspiera wartościowe inicjatywy oraz realizuje projekty edukacyjne współpracując m.in. z takimi organizacjami jak Caritas Polska, Banki Żywności czy Fundacja Partnerstwo dla Środowiska.

Społeczna odpowiedzialność i zrównoważony rozwój to ważne i wciąż rozwijane elementy strategii biznesowej Carrefour Polska, co potwierdza tegoroczny wynik i awans na drugie miejsce Listy Firm Społecznie Odpowiedzialnych. To prestiżowe wyróżnienie, pozytywnie mobilizuje nas do dalszych wysiłków w realizacji działań z zakresie odpowiedzialnego biznesu - mówi Maria Cieślikowska, Dyrektor Komunikacji Zewnętrznej i PR w Carrefour Polska.

Lista Firm Społecznie Odpowiedzialnych 2013 to tzw. małe zestawienie w ramach Rankingu Odpowiedzialnych Firm organizowanego przez Dziennik Gazetę Prawną. Patronem jest Forum Odpowiedzialnego Biznesu, zaś za weryfikację odpowiada PwC. W tym roku odbyła się już trzecia edycja Listy Firm Społecznie Odpowiedzialnych. Lista Firm Społecznie Odpowiedzialnych tworzona jest na podstawie odpowiedzi firm udzielonych na 20 pytań zawartych w ankiecie weryfikacyjnej. Pytania dotyczą m.in. strategii społecznej odpowiedzialności, ładu korporacyjnego, kwestii pracowniczych, zagadnień ochrony środowiska i zaangażowania społecznego.

Grupa Carrefour

Carrefour jest pionierem i liderem wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Od wielu lat Carrefour jest numerem 1 wielkiej dystrybucji w Europie i jednym z największych detalistów na świecie.

O Carrefour Polska

Carrefour Polska swój pierwszy hipermarket otworzył w 1997 roku w Łodzi. Obecnie, pod szyldem Carrefour w Polsce działa ponad 600 sklepów w różnych formatach, są to: hiper- i supermarkety oraz sklepy franczyzowe: mini-market i convenience. Carrefour jest także właścicielem i zarządcą centrów handlowych, skupionych w dużych i średnich miastach. Ofertę handlową naszych sklepów uzupełniają stacje paliw. Dążąc do podniesienia jakości życia klientów i konsumentów, Carrefour Polska realizuje strategię odpowiedzialnego biznesu, która zakłada harmonijny rozwój, w trzech dziedzinach równocześnie: na rzecz gospodarki, społeczeństwa i środowiska.

Źródło: Carrefour Polska

dostarczył:
netPR.pl
Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...