T-Mobile wybiera firmę Ericsson do wprowadzenia rozwiązań w zakresie customer experience i billingu
- Ericsson pomaga T-Mobile udoskonalić customer experience (zarządzanie doświadczeniami klientów) oraz efektywność operacyjną, a także ułatwia szybkie wdrażanie nowych ofert dla klientów.
- Ericsson dostarcza Managed Services dla swojej usługi Service Agility [sprawność obsługi], włącznie z ujednoliconym naliczaniem opłat, fakturowaniem, zarządzaniem zamówieniami, katalogiem produktów i zarządzaniem relacjami z klientem (CRM)
- Istotny krok w misji spółki Ericsson mającej na celu wsparcie operatorów, aby stawali się efektywni i faktycznie wyróżniali się na bardzo konkurencyjnym rynku
Ericsson wygrał kontrakt z T-Mobile na udoskonalenie stosowanych procedur biznesowych i fakturowania IT w celu pobudzenia dalszego rozwoju i indywidualizacji rynkowej. Modernizacja obejmie wszystkich firmowych klientów T-Mobile i MetroPCS posiadających długoterminową umowę na usługi zarządzane dla Service Agility w oparciu o zintegrowany pakiet oprogramowania OSS/BSS spółki Ericsson.
Z tym przełomowym rozwiązaniem, T-Mobile będzie w stanie w szybki i elastyczny sposób wprowadzać nowe usługi, przyspieszając działania mające na celu zwiększenie zadowolenia klienta. Dodatkowo, klienci T-Mobile uzyskają możliwość śledzenia faktur w czasie rzeczywistym i pełną kontrolę nad zmianami w obsłudze kont. Zapewni to poprawę doświadczenia klienta oraz zmniejszenie ogólnych kosztów operacyjnych dla T-Mobile.
Ericsson i T-Mobile mają wieloletnie wzajemne relacje, a omawiana operacja zapewni nam możliwości, jakich potrzebujemy, aby kontynuować rozwijanie cennej dla nas bazy klientów, powiedział Neville Ray, Dyrektor ds. Technologii w T-Mobile. Aktualna współpraca ze spółką Ericsson pozwoli udoskonalić naszą infrastrukturę i zapewni naszym klientom jeszcze lepsze doświadczenia.
W ramach niniejszego kontraktu, Ericsson wykorzysta swoje rozwiązanie dotyczące usługi Service Agility, które obejmuje naliczanie opłat, fakturowanie, zarządzanie zamówieniami, katalog produktów i zarządzanie relacjami z klientem (CRM). Ericsson dokona integracji i będzie zarządzał operacjami w ramach tego rozwiązania.
Service Agility umożliwia firmie T-Mobile sprawne tworzenie, wprowadzanie na rynek, dostarczanie i zarządzanie usługami w celu szybkiego wprowadzania nowych ofert, powiedział Per Borgklint, Starszy Wiceprezes i Dyrektor Business Unit Support Solutions w spółce Ericsson. T-Mobile uzyskuje pełny zakres korzyści związanych z rozwojem naszego pakietu oprogramowania OSS/BSS, które przekroczą oczekiwania abonentów.
Aby spełnić wymagania klientów, operatorzy muszą dążyć do poprawienia doświadczenia klientów, pozyskania nowych dochodów i pobudzenia efektywności ekonomicznej. Dzięki spółce Ericsson operatorzy stają się bardziej operatywni, korzystając z kompleksowego, ujednoliconego pakietu oprogramowania OSS/BSS oraz światowej klasy usług konsultingowych, integracji systemów i możliwości w zakresie usług zarządzanych.
O firmie Ericsson
Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych, oferuje społeczeństwu sieciowemu efektywne rozwiązania działające w czasie rzeczywistym, które pozwalają nam wszystkim swobodniej studiować, pracować i żyć w zróżnoważonych społecznościach na całym świecie.
Nasza oferta obejmuje usługi, oprogramowanie i infrastrukturę teleinformatyczną dla operatorów telekomunikacyjnych i firm z innych branż. Obecnie ponad 40 procent światowego ruchu mobilnego przechodzi przez sieci firmy Ericsson. Obsługujemy sieci klientów, z których korzysta ponad 2,5 miliarda abonentów.
Działamy w ponad 180 krajach i zatrudniamy przeszło 110 000 pracowników. Ericsson założony w 1876r., ma centralę w Sztokholmie. W 2013 roku firma osiągnęła sprzedaż netto w wysokości 227,8 mld SEK. Ericsson jest notowana na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.
Zapraszamy na:
www.twitter.com/ericsson_poland
www.youtube.com/ericssonpolska
www.facebook.com/ericssonpolska
dostarczył infoWire.pl