Havas PR Warsaw dla Centrum Posnania
Agencja Havas PR Warsaw rozpoczęła kompleksowe działania komunikacyjne związane z realizacją prowadzonego przez Apsys Polska innowacyjnego konceptu łączącego w sobie centrum handlowe i przestrzeń spotkań - Centrum Posnania. To najnowszy projekt Apsys Polska, czołowego dewelopera, operatora i globalnego zarządcy wielofunkcyjnych centrów handlowych i powierzchni rozrywkowych.
Zakres działań komunikacyjnych prowadzonych przez Havas PR Warsaw dla Centrum Posnania obejmuje obsługę PR, organizację wydarzeń specjalnych związanych z kolejnymi etapami budowy Posnanii, działania skierowane do najemców, aktywację przyszłych klientów centrum, jak również szerokozasięgową kampanię w mediach. Współpraca potrwa do zakończenia inwestycji.
Centrum Posnania będzie czwartym co do wielkości centrum handlowo-rozrywkowym w Polsce. Ambicją inwestora jest stworzenie wzorcowego przykładu śródmiejskiego centrum, w którym istotną rolę będzie odgrywać nowoczesna, funkcjonalna, uwzględniająca potrzeby klientów architektura. Będzie ona istotnym elementem wyróżniającym wykorzystywanym w komunikacji.
dostarczył infoWire.pl