Coca-Cola w ramach kampanii ,,Powiedz to piosenką" uruchomiła Live Service. Wystarczy przesłać swój krótki tekst, aby otrzymać od marki... gotową piosenkę

Dodano:
fot. infoWire.pl Źródło: InfoWire.pl

Coca-Cola w ramach trwającej do października br. kampanii ,,Powiedz to piosenką" uruchomiła LIVE SERVICE https://www.powiedztopiosenka.pl/service/live/. To jedyne w Polsce narzędzie pozwalające na transformację słów i pisanych komunikatów w prawdziwą piosenkę, zaśpiewaną przez znanego artystę w asyście profesjonalnego zespołu muzyków. W ten sposób marka zachęca konsumentów do nietuzinkowego wyrażania siebie i swoich emocji.

Kreatywny copywriting

Życzenia urodzinowe dla przyjaciela? Wyznanie miłości, a może wręcz oświadczyny? Oda do weekendu? Spektakularny sukces? Podanie o urlop? Albo... zwolnienie lekarskie?
Tu ,,ograniczeniem" jest tylko wyobraźnia konsumentów Coca-Cola. Spośród nadesłanych na stronę powiedztopiosenka.pl tekstów wybranych zostanie 10, które trafią następnie do jednego ze współpracujących muzyków. Kreatywną zamianą tekstów w gotowe piosenki zajmą się  młodzi, zdolni artyści, m.in. Ernest Staniaszek, Grzegorz Hyży, Jula i Honey. Użytkownik, którego tekst zostanie wyśpiewany, otrzyma od Coca-Cola spersonalizowany link do swojego emotisongu jako nowej formy komunikacji. Wszystko po to, aby dzielić się emocjami z najbliższymi piosenką. Oto emotisong w wykonaniu Ernesta Staniszka, laureata ,,X Factor" do tekstu jednego z konsumentów: ,,Misiu, chodź ze mną oglądać film":
https://www.youtube.com/watch?list=UUosXctaTYxN4YPIvI5Fpcrw&v=VE-yTT5j96g

Współpracujący artyści

Grzegorz Hyży swoją przygodę ze śpiewaniem zaczął... przypadkiem na jam session w jednym z poznańskich klubów. Przełomem dla wokalisty okazał się udział w trzeciej edycji programu X-Factor, w którym zajął drugie miejsce. W czerwcu br. wydał album ,,Z całych sił".

Honorata Skarbek HONEY 21-letnia wokalistka, autorka tekstów i kompozycji z wytwórni Universal Music oddziału Magic Records. Pod koniec 2011 roku była najczęściej wyszukiwaną osobą w Polsce według rankingu GOOGLE. Piosenki i teledyski artystki w sieci zostały dotychczas obejrzane ponad 40 milionów razy. Aktywna blogerka.

Julita ,,Jula" Fabiszewska urodziła się w 1991 roku w Łomży. Młoda wokalistka zdobyła internetową sławę dzięki swoim amatorskim nagraniom w sieci. W ciągu kilku lat utwory autorstwa Juli osiągnęły 30 milionów wyświetleń. Do zdobycia rzeszy wiernych fanów wystarczył jej zwykły mikrofon podłączony do komputera.

Ernest Staniszek to student Realizacji Dźwięku na Akademii Filmu i Telewizji w Warszawie, wokalista, harmonijkarz, gitarzysta. Jest doskonałym przykładem jak daleko może zajść pasjonat-samouk, któremu w komponowaniu muzyki nie przeszkadza nieznajomość nut.

Muzyczna biblioteka

Coca-Cola udostępni wszystkie autorskie emotisongi powstałe na bazie tekstów samych konsumentów w dedykowanej e-bibliotece: https://www.powiedztopiosenka.pl/library/

Więcej na profilu Facebook i stronie https://www.powiedztopiosenka.pl/

*emotisong - to nowa forma komunikacji, nie są to tylko piosenki, ale krótkie wideoklipy ze słowami muzyki, które wyrażają emocje, gotowe do wysłania do innych osób. 


dostarczył infoWire.pl
Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...