Nowy cyfrowy Raport Nestlé w Polsce w zakresie Tworzenia Wspólnej Wartości jest już dostępny na www.nestle.pl oraz fanpage'u Nestlé na Facebooku.

Dodano:
fot. infoWire.pl Źródło: InfoWire.pl

Gdzie Nestlé kupuje jabłka do produktów dla dzieci i niemowląt marki GERBER? Skąd pochodzą buraki do produkcji Barszczu Czerwonego WINIARY? Jakie działania podejmuje Nestlé w kwestii zużycia wody? Ile ton opakowań udało się zredukować w ciągu ostatnich 2 lat? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się w nowym Raporcie Tworzenia Wspólnej Wartości za lata 2012-2013 dostępnym na www.nestle.pl oraz na Facebooku Nestlé. Raport został zgłoszony do udziału w konkursie na najlepszy raport społeczny w Polsce - Raporty Społeczne 2014. Już dziś można głosować!

Nowy raport prezentuje działania Nestlé w Polsce z 2 ostatnich lat (2012-2013) w trzech aspektach: ekonomicznym, środowiskowym i społecznym. Nowością jest jego interaktywna forma, która ułatwia firmie dialog z otoczeniem. Każdy może skomentować treść raportu na fanpage'u Nestlé na Facebooku, podzielić się z innymi wybraną przez siebie treścią czy napisać bezpośrednio do firmy, zadając pytania lub wyrażając opinię.

Raport został też zgłoszony do udziału w konkursie na najlepszy raport społeczny w Polsce. Pierwszy raport Nestlé za lata 2008-2011 wybrano najlepszym debiutem wśród raportów w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu. Nestlé serdecznie zaprasza wszystkich internautów do czytania raportu, dzielenia się opinią oraz głosowania na stronie konkursu: raportyspołeczne.pl.

Raport społeczny to narzędzie do wsłuchiwania się w głos kluczowych interesariuszy, którzy mają wpływ na firmę, gdyż tworzą społeczność, w której Nestlé działa. Raport Tworzenia Wspólnej Wartości Nestlé w Polsce został stworzony we współpracy z: pracownikami, konsumentami, dostawcami i klientami, a także kluczowymi liderami opinii. Zespół CSV Nestlé w 2014 roku zachęcał ich wszystkich do dzielenia się opiniami na temat tego, o czym chcieliby przeczytać w nowym raporcie. Kampania na ten temat pojawiła się w mediach, na stronie nestle.pl, oraz na Facebooku Nestlé Polska. Zgłoszone opinie również za pomocą ankiet w wersji on-line, wpłynęły na treść raportu i zaowocowały jego nową, ciekawą i interaktywną formą.

Finalna wersja raportu ,,Tworzenie Wspólnej Wartości Nestlé w Polsce. Raport 2012-2013" została przedstawiona niezależnej globalnej instytucji wyznaczającej standardy raportowania społecznego - Global Reporting Initiative (GRI) i otrzymała certyfikat GRI na poziomie CORE. GRI to wiodąca organizacja w zakresie zrównoważonego rozwoju promująca dobre praktyki w zakresie raportowania społecznego i gwarant wysokiej jakości raportu.

Prowadząc z sukcesem biznes w Polsce, już od ponad 20 lat Nestlé wnosi znaczący wkład zarówno w rozwój gospodarczy kraju, jak i budowę kapitału społecznego. Bazując na międzynarodowej wiedzy i lokalnym doświadczeniu, Nestlé stara się być partnerem polskich rodzin w zakresie odżywania oraz liderem w dziedzinie żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia.

- Podsumowanie dwóch minionych lat w zakresie tworzenia wspólnej wartości zaowocowało m.in. wyznaczeniem nowych priorytetów CSV na najbliższe lata. W najbliższej przyszłości będziemy kontynuować dotychczasowe działania, a w szczególności skupimy się na 3 obszarach: wsparciu ludzi młodych we wchodzeniu na rynek pracy m.in. w ramach Inicjatywy Na Rzecz Zatrudniania Ludzi Młodych Nestlé needs YOUth, dalszej redukcji i optymalizacji opakowań oraz współpracy z lokalnymi dostawcami. Poprzedni, pierwszy, polski Raport CSV Nestlé został uznany za Najlepszy Debiut w konkursie Raporty Społeczne 2012. Mamy nadzieję, że nasz nowy raport równie mocno jak poprzedni zachęci czytelników do dialogu z nami, na tym nam najbardziej zależy - powiedziała Iwona Konstanty, Młodszy Kierownik ds. Komunikacji Korporacyjnej Nestlé Polska S.A.

Raport dostępny jest na www.nestle.pl oraz fanpage'u Nestlé na Facebooku.

 


dostarczył infoWire.pl
Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...