Akademia mfind już od roku rozwiązuje problemy ubezpieczeniowe Polaków. Pomogła ponad 500 tys. czytelników
Akademia mfind w ciągu pierwszego roku istnienia pomogła ponad 500 tys. osób, które poszukiwały porady ubezpieczeniowej. Jest to najpopularniejszy serwis o ubezpieczeniach, skierowany przede wszystkim do konsumentów, a nie branży.
Pół miliona rozwiązanych problemów
- Współcześnie pomocy szuka się przede wszystkim w internecie. Zależy nam na tym, aby nasi czytelnicy trafiali na jak najbardziej profesjonalne i wyczerpujące, a jednocześnie zrozumiałe porady. Jak widać, w polskiej sieci brakowało miejsca, w którym można bezpłatnie uzyskać pomoc, zarówno przy zakupie ubezpieczenia, jak i podczas walki o odszkodowanie - zauważa Bartłomiej Roszkowski, jeden z założycieli mfind.
Od momentu powstania Akademii mfind w lutym 2014 roku, poradnikowe artykuły, raporty, analizy i ciekawostki ubezpieczeniowe przeczytało ponad 500 tys. osób. Każdego dnia kilka tysięcy nowych czytelników szuka w serwisie pomocy ubezpieczeniowej.
Eksperci mfind pomagają czytelnikom nie tylko poprzez poradnikowe artykuły, ale także w komentarzach, telefonicznie, mailowo, na forum, przez Facebooka, a także za pośrednictwem strony zapytaj.mfind.pl.
Akademia mfind cytowana przez największe media
Oprócz artykułów poradnikowych, w ciągu ostatniego roku Akademia mfind opublikowała ponad 30 szeroko komentowanych raportów i analiz. Zbadała m.in. ceny OC w polskich miastach u poszczególnych ubezpieczycieli, przetestowała serwisy internetowe towarzystw oraz aplikacje ubezpieczeniowe na telefon, przeanalizowała liczbę wypadków drogowych, a także sprawdziła, czy rzeczywiście mężczyźni za kierownicą radzą sobie lepiej niż kobiety.
Akademia mfind przy tworzeniu raportów współpracowała m.in. z Rzecznikiem Ubezpieczonych i Gazeta.pl Pieniądze. Informacje o badaniach serwisu można znaleźć w Gazecie Prawnej, Bankier.pl, Rzeczpospolitej, Wirtualnej Polsce, Money.pl, Wprost, Wirtualnych Mediach czy też Gazecie Ubezpieczeniowej.
Pomoc na wielu płaszczyznach
Akademia mfind pomaga czytelnikom na wielu płaszczyznach. Oprócz poradnikowych artykułów, raportów i analiz, czytelnik znajdzie tutaj również praktyczne ebooki oraz infografiki. Ze stron serwisu kierowcy mogą także pobrać wszystkie niezbędne dokumenty, takie jak wypowiedzenie umowy OC czy umowa sprzedaży samochodu. W ramach projektu mfind funkcjonuje również porównywarka ubezpieczeń OC i AC.
dostarczył infoWire.pl