Nestlé Polska ufunduje siłownie zewnętrzne dla 16 gmin
W tym roku firma Nestlé S.A. obchodzi swoje 150-lecie. W wartości firmy od zawsze wpisana była troska nie tylko o jakość produktów, ale i o podnoszenie jakości życia konsumentów. Dlatego z okazji jubileuszu firma Nestlé porusza Polaków organizując konkurs dla gmin, w którym do wygrania będzie 16 siłowni terenowych.
Firma Nestlé ma w Polsce długoletnie tradycje propagowania zdrowego stylu życia wśród swoich konsumentów i od lat prowadzi działania społeczne m.in. w miejscowościach, w których znajdują się jej fabryki. Dlatego też z okazji swojego 150-lecia postanowiła zorganizować konkurs dla gmin, w którym do wygrania będzie 16 siłowni na świeżym powietrzu.
- W Nestlé kierujemy się przekonaniem, że oprócz nieustannego rozwoju biznesowego firma powinna także dbać o społeczność, w której funkcjonuje. Dlatego też z okazji naszego jubileuszu zdecydowaliśmy się na zorganizowanie konkursu dla gmin, w ramach którego docelowo pomożemy ich mieszkańcom dbać o swoją kondycję fizyczną. W tej akcji bardzo ważna będzie aktywizacja małych społeczności, gdyż to od nich i od ilości oddanych głosów zależeć będzie czy w wybranej lokalizacji powstanie siłownia - mówi Blanka Mellova z Nestlé.
Mechanizm konkursu jest bardzo prosty - do końca marca urzędy gmin mogą zgłosić lokalizacje, w których chciałyby, aby powstały siłownie terenowe. Następnie do końca czerwca przebiegać będzie ogólnopolskie głosowanie. Na podstawie ilości głosów wyłonione zostanie 16 gmin - po jednej z każdego województwa, którym ufundowane będą odpowiednie sprzęty sportowe.
Gminy mogą zgłaszać się do konkursu wysyłając e-mail na adres: gminy@4frame.pl
dostarczył infoWire.pl