Ignacio Juliá Vilar odpowiedzialny za bankowość detaliczną w ING Banku Śląskim przechodzi do centrali ING

Dodano:
fot. infoWire.pl Źródło: InfoWire.pl

1 maja 2016 r. Ignacio Juliá Vilar, wiceprezes zarządu odpowiedzialny za Pion Bankowości Detalicznej, obejmie stanowisko Chief Innovation Officer w Grupie ING. Będzie również pełnił funkcję Head of Retail Banking Segment. Rada Nadzorcza ING Banku Śląskiego przyjęła dzisiaj rezygnację Ignacio Juliá Vilar z dotychczasowego stanowiska.

Ignacio Juliá Vilar będzie nadzorował Pion Bankowości Detalicznej ING Banku Śląskiego do końca kwietnia. Z dniem 1 maja 2016 r. zostanie nowym Chief Innovation Officer (Wiceprezesa ds. Innowacji) w Amsterdamie. Obejmie również nowo utworzoną funkcję Head of Retail Banking Segment (Szefa Segmentu Bankowości Detalicznej) w Grupie ING. Stanowisko to powstało by wzmocnić zarządzanie i ogólną koordynację współpracy w bankowości detalicznej w ING; zostało ono połączone z funkcją Chief Innovation Officer, aby ułatwić realizację innowacyjnych projektów w tym obszarze.

Ignacio Juliá Vilar jest związany z ING od 1999 r. Początkowo pracował w ING Direct w Hiszpanii, gdzie kierował różnymi zespołami z obszaru finansów a w 2007 r. został wiceprezesem zarządu nadzorującym obszar finansów (CFO). Od 2010 r. zajmował stanowisko wiceprezesa zarządu nadzorującego obszar biznesu i obsługi klienta. Pracował również w Centrali ING Direct nadzorując obszar strategii, planowania i rozwoju biznesu. W lutym 2012 r. Ignacio objął stanowisko wiceprezesa zarządu nadzorującego obszar bankowości detalicznej w Polsce.

Ignacio Juliá Vilar odegrał kluczową rolę w przekształcaniu ING Banku Śląskiego w organizację stawiającą potrzeby klienta w centrum oraz we wprowadzaniu innowacji. Nadzorował wdrożenie bankowości internetowej i mobilnej nowej generacji ,,Moje ING" w Polsce oraz wielu zmian w obszarze bankowości mobilnej. Oferowanie nowoczesnych produktów, wysoka jakość usług oraz silna marka ING Banku Śląskiego przełożyło się na bardzo dobre wyniki komercyjne. W ciągu minionych czterech lat liczba klientów detalicznych osiągnęła poziom 4 mln, czyli o ponad 30%. W tym czasie wartość depozytów detalicznych wzrosła o 69% do blisko 59 mld zł, a wartość kredytów w tym segmencie o ponad 73 % do ok. 26 mld zł.

ING Bank Śląski utrzymuje się na czołowych pozycjach w rankingach dotyczących jakości obsługi przeprowadzanych przez media oraz firmy badawcze, m.in.: ,,Przyjazny Bank" Newsweeka oraz ,,Jakość na Bank" przygotowanego przez TNS. Bank był wielokrotnie nagradzany za bankowość mobilną i internetową m.in. w konkursie Mobility Trends, przez portal Bankier oraz tygodnik Wprost. Uznaniem ekspertów cieszą się także nagradzane statuetkami Effie kampanie marketingowe banku.

 


dostarczył infoWire.pl
Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...