Grupa Onet-RAS Polska partnerem mfind. Z porównywarki ubezpieczeń OC i AC skorzystamy m.in. w Onecie oraz Auto Świecie
Porównywarka ubezpieczeń mfind.pl nawiązała strategiczną współpracę z Grupą Onet-RAS Polska - wydawcą m.in. Faktu, Przeglądu Sportowego, Forbesa, tytułów grupy Auto Świat oraz TopGear. Dzięki partnerstwu mfind zyskało nowych klientów, a serwisy Grupy Onet-RAS Polska - najnowocześniejsze narzędzie na rynku.
W kwietniu, w ramach szeroko zakrojonego partnerstwa, mechanizmy kalkulatora OC i AC mfind zostały udostępnione moto.onet.pl, auto-swiat.pl oraz topgear.com.pl. W przyszłości trafią także do innych serwisów grupy. Użytkownicy serwisów otrzymali tym samym dostęp do najnowocześniejszego narzędzia umożliwiającego porównanie ofert OC/AC oraz zakup online ubezpieczenia samochodu na bardzo korzystnych warunkach.
Długofalowa współpraca obejmuje nie tylko udostępnienie wydawcy mechanizmów porównywarki ubezpieczeń, ale również wspólne działania marketingowe oraz redakcyjne.
- Nawiązanie partnerstwa z Grupą Onet-RAS Polska to kolejny, bardzo ważny krok na drodze rozwoju mfind. Dzięki wykorzystaniu naszego narzędzia przez tak popularne serwisy jak moto.onet.pl, auto-swiat.pl czy topgear.com.pl, miliony kierowców dowiedzą się, że mogą znacząco oszczędzić na ubezpieczeniu auta. Pamiętajmy, że w ciągu ostatniego roku ceny obowiązkowego ubezpieczenia OC wzrosły o 19% i to nie koniec podwyżek. Dlatego tym bardziej zależy nam na tym, aby jak najwięcej Polaków przekonało się do porównywania ofert i oszczędzania na polisach komunikacyjnych - podkreśla Bartłomiej Roszkowski, współzałożyciel i członek zarządu porównywarki ubezpieczeń mfind.pl.
- We współpracy z mfind możemy zaoferować naszym czytelnikom nowoczesne i funkcjonalne rozwiązania systemowe w dziedzinie wyboru i zakupu ubezpieczeń on-line. Nasza wspólna oferta skierowana jest do milionów posiadaczy pojazdów mechanicznych w Polsce - daje możliwość wygodnego i szybkiego zakupu polis OC i AC w bardzo korzystnych cenach. To partnerstwo wpisuje się w linię rozwoju naszych serwisów, które w obszarze motoryzacji mają nie tylko dostarczać Czytelnikom informacji, rozrywki, wiedzy i porad, ale również pomagać i czynić ich życie prostszym - komentuje Paweł Jordan, Dyrektor Zarządzający segmentu Motoryzacja w Grupie Onet-RAS Polska, odpowiedzialny za moto.onet.pl oraz marki "Auto Świat", "Top Gear" i "Akademia Auto Świat" wraz z ich serwisami internetowymi.
W skład Grupy Onet-RAS Polska, będącej częścią Ringier Axel Springer Media AG, wchodzą Grupa Onet.pl oraz Ringier Axel Springer Polska. W skład Grupy wchodzi szereg popularnych serwisów i usług on-line, m.in. Onet.pl - największy portal internetowy w Polsce, serwisy wideo Onet.tv oraz VoD.pl, serwis informacyjny Fakt24.pl, serwis randkowy Sympatia.pl, inspirujący magazyn modowy VU MAG, lokalizator internetowy Zumi.pl, serwis społecznościowy NK.pl, porównywarka cen Skąpiec.pl oraz serwis z opiniami o produktach i usługach Opineo.pl. Grupa Onet.pl to również szerokie portfolio aplikacji dostępnych na urządzeniach mobilnych, w tym Onet News, Newsweek wPunkt, VOD.pl, Onet Sport, Onet Pogoda czy Ekstraklasa.tv. Serwisy tematyczne prowadzone przez Onet.pl, takie jak Wiadomości, Moto, czy Sport, są w większości liderami rynkowymi w swoich kategoriach tematycznych. Oprócz marek Onetu, do Grupy należą również tytuły Ringier Axel Springer Polska, takie jak Fakt, największa pod względem sprzedaży gazeta w Polsce, dwa dzienniki sportowe - ogólnopolski Przegląd Sportowy i regionalny Sport, a także tygodnik Newsweek Polska, miesięcznik biznesowy Forbes, czasopisma komputerowe (m.in. Komputer Świat) i motoryzacyjne (m.in. Auto Świat, Top Gear). W skład Grupy Onet-RAS Polska, obok Grupy Onet.pl i Ringier Axel Springer Polska, wchodzi również agencja sprzedaży Media Impact Polska.
mfind.pl to jedna z największych w Polsce porównywarek ubezpieczeń, umożliwiająca porównanie ofert ubezpieczeń komunikacyjnych i znalezienie najkorzystniejszej polisy OC/AC. Serwis współpracuje z najpopularniejszymi towarzystwami ubezpieczeniowymi takimi jak AVIVA, Proama, Benefia24, AXA Direct, You Can Drive, Link4, Liberty Ubezpieczenia, MTU oraz Uniqa. Od początku działalności mfind.pl odwiedziło ponad 1,5 mln klientów. W 2015 roku udziałowcem spółki mfind został fundusz Internet Ventures FIZ, którego współudziałowcami są Krajowy Fundusz Kapitałowy i MCI Management. Docelowa kwota inwestycji w porównywarkę to 6 mln złotych.
dostarczył infoWire.pl