DPD Pickup – więcej możliwości nadań i odbiorów
Artykuł sponsorowany

DPD Pickup – więcej możliwości nadań i odbiorów

Dodano:   /  Zmieniono: 
DPD Pickup
DPD Pickup Źródło: mat.prasowe
Informujemy, że właśnie została uruchomiona w Polsce sieć punktów nadań i odbiorów DPD Pickup. Jest to część międzynarodowego systemu należącego do DPDgroup, który w całej Europie liczy prawie 27 tys. punktów. Do sieci Pickup zostały włączone dotychczasowe punkty DPD Strefa Paczki, które przyjęły nową markę Pickup.  Podmiotem świadczącym usługi dla konsumentów w systemie Pickup pozostaje spółka DPD Strefa Paczki sp. z o.o.

Sieć Pickup obejmuje dziś w Polsce ponad 1000 placówek i jest stale rozwijana. Placówki powstają w dogodnych dla nadawców i odbiorców lokalizacjach. Można w nich z łatwością nadać lub odebrać przesyłkę. Oferta Pickup zawiera także wiele usług dodatkowych, w tym ubezpieczenie przesyłki, wysyłkę za granicę, czy usługę za pobraniem. Do punktu Pickup będą także kierowane przesyłki, gdy taką dyspozycję wyda nadawca i będą tam czekać na odbiór przez 7 dni. Trafią tam również przesyłki po dwóch próbach doręczenia przez kuriera. W takim przypadku adresatowi pozostaną 3 dni na odebranie paczki. Zmianie towarzyszy odświeżenie strony internetowej pod kątem większej wygody dla klientów biznesowych i indywidualnych.

Pickup jest międzynarodową siecią punktów nadań i odbiorów przesyłek, należącą do DPDgroup. Od teraz funkcjonalność dostępna jest także w Polsce. Do struktury Pickup zostały włączone dotychczasowe punkty DPD Strefa Paczki, których rebranding właśnie się zakończył.

— Chcemy, aby dzięki Pickup klienci mieli nas w najbliższym sąsiedztwie i zawsze po drodze. Punkty powstają w dogodnych dla nadawców i odbiorców lokalizacjach własnych lub partnerskich. Klienci sami decydują, kiedy odbiorą swoją przesyłkę, co jest szczególnie ważne w okresie przedświątecznym – mówi Rafał Nawłoka, Prezes Zarządu DPD Polska.

Placówki Pickup prezentują zupełnie nowe podejście do obsługi klienta. Oferują przyjazne usługi w przystępnych cenach. Zostały wyposażone także w nowe narzędzia i materiały przydatne na miejscu do przygotowania i zabezpieczenia nadawanej przesyłki. Pickup jest także dobrym rozwiązaniem dla każdej firmy, która chce zoptymalizować swoje procesy wysyłkowe i obniżyć związane z nimi koszty.

- Pickup to przykład przyjaznej logistyki miejskiej, czyli jednego z czterech postulatów strategii społecznej odpowiedzialności biznesu DPDgroup realizowanej pod hasłem Driving Change. Dzięki wprowadzeniu nowych możliwości nadania i odbioru poprzez punkty Pickup działalność kurierska w centrach miast staje się bardziej racjonalna, a mieszkańcy są w mniejszym stopniu obciążeni skutkami ruchu kołowego - dodaje Rafał Nawłoka.

Dodatkowo, przy punktach Pickup w Gdyni i Katowicach funkcjonują samochody elektryczne DPD. 


DPD Polska jest częścią DPDgroup, drugiej pod względem wielkości międzynarodowej sieci kurierskiej w Europie. Jest wiodącą firmą na polskim rynku. Z DPD kooperuje z ponad 5000 kurierów doręczających rocznie ponad 95 mln paczek. Grupa kapitałowa DPD Polska obejmuje firmę kurierską DPD wraz ze spółką DPD Strefa Paczki, której oferta przeznaczona jest dla klientów indywidualnych, oraz firmę spedycyjną ACP Global Forwarding. Dzięki innowacyjnym technologiom, znajomości lokalnej specyfiki i doskonałej obsłudze, DPD dostarcza usługi najwyższej jakości nadawcom i odbiorcom paczek.

DPDgroup doręcza codziennie 3,6 mln przesyłek na całym świecie w sposób neutralny dla środowiska. Jest siecią kurierską holdingu GeoPost, który należy do poczty francuskiej La Poste. Geopost w 2015 zanotowała przychody w wysokości 5,7 mld euro.