Za tymi znanymi na całym świecie alkoholami stoją celebryci. Zaskoczeni?

Za tymi znanymi na całym świecie alkoholami stoją celebryci. Zaskoczeni?

Co mają ze sobą wspólnego George Clooney, David Beckham, Ryan Reynolds czy Jay-Z, oprócz tego, że są znani na całym świecie? Wszyscy angażują się w produkcję wysokiej klasy alkoholi. Być może zaskoczy cię liczba celebrytów, którzy odnoszą sukces w tej branży. Przedstawiamy ranking stworzony przez Buisness Insider, którego dziennikarze pogrupowali wyroby artystów od najtańszych do najdroższych.

15. Barrymore Wines od Drew Barrymore – 85-110 zł
Barrymore nawiązał współpracę z winiarzem z Carmel Road, Krisem Kato, aby stworzyć Barrymore Wines. - Pasjonuję się winem - przyznaje Barrymore we wpisie na stronie internetowej marki. - Jest tak wiele do odkrycia i doświadczenia, a moje podróże pomagają mi to zrobić - dodaje.

14. Miraval Rosé od Angeliny Jolie i Brada Pitta – 95 zł
Para nabyła prawa do wina w Prowansji w 2008 roku za 40 mln euro. Mimo, że nie są już razem, wino wciąż jest produkowane i całkiem nieźle radzi sobie na rynku.

13. Born and Bred Vodka od Channinga Tatuma – 120 zł
W celu tworzenia wódki aktor współpracuje z destylarnią Grand Teton.

12. Aviation Gin od Ryana Reynoldsa – 130 zł
Reynolds ogłosił, że nabył udziały Aviation Gin w ubiegłym roku. Opowiedział, że wszystko stało się po tym, jak po raz pierwszy spróbował ginu i stwierdził, że to "najlepszy trunek na świecie". - Postanowiłem więc w niego zainwestować - mówił w wywiadach.

11. Sauza 901 Tequila od Justina Timberlake'a – 130 zł
Timberlake nawiązał współpracę z Sauza Liquors, aby uruchomić własną linię tequili w 2014 roku.

10. Ciroc Vodka od P. Diddy'ego – 150 zł
Sean "Diddy" Combs zmienił zupełnie los wódki Ciroc. Kiedy nawiązał współpracę z marką pod koniec 2000 roku, była ona średniej marki alkoholem. Eksperci zwracają uwagę, że dzięki zdolnością marketingowym artysty, Ciroc w ciągu kilku lat podniósł się i jest obecnie na 2. miejscu w rankingach wódek premium.

9. Virginia Black Whiskey od Drake'a – 160 zł
Wraz z byłym finansistą Brentem Hockingiem Drake wypuścił alkohol na rynek w czerwcu 2016 roku. Pomysł marki opierał się na "stylu, modzie i muzyce lat 70." oraz "życiu nocnym" w tamtych czasach.

8. Villa One Tequila od Nicka Jonasa – 180 zł
Nick Jonas uruchomił markę wraz ze swoim przyjacielem projektantem mody Johnem Varvatosem. Zdradzili, że na pomysł ten wpadli podczas wakacji w Meksyku.

7. Casamigos Tequila od George'a Clooney'a – 180 zł
Clooney założył markę wraz ze swoimi dwoma przyjaciółmi - potentatem restauracyjnym Rande Gerberem oraz dyrektorem Discovery Land Company Mike'em Meldmanem. Casamigos został w 2017 roku sprzedany koncernowi Diageo, jednak cała trójka pozostaje związana z marką.

6. Haig Club Whisky od  Davida Beckhama – 190 zł
Firma Davida Beckhama istnieje na rynku od 2014 roku. Od tego czasu wprowadzono też tańszą wersję oryginalnego whisky, którą pić powinno się z coca-colą.

5. Heaven's Door Spirits od Boba Dylana – 200-320 zł
Laureat Nagrody Nobla wprowadził ostatnio na rynek serię whisky we współpracy z Markiem Bushalą - przedsiębiorcą stojącym za bourbonem Angel Envy, który został sprzedany do Bacardi za 125 milionów dolarów.

4. Absinthe Mansinthe od Marilyna Mansona – 210 zł
Kontrowersyjny artysta jest właścicielem marki produkującej absynt. Na etykiecie znajduje się jego autoportret wykonany akwarelami i zatytułowany "Kiedy się zestarzeję".

3. Pursued By Bear Wine od Kyle Maclachlan – 240 zł
Firma jest prowadzona przez MacLachlana, znanego z serialu "Miasteczko Twin Peaks", wielbiciela winogron i win, we współpracy winiarniami Cellars w Walla Walla w Waszyngtonie. Na rynku od 2005 roku.

2. Dos Hombres Mezcal od Bryana Cranstona i Aarona Paula – 250 zł
Aktorzy znani z serialu "Breaking Bad" niedawno ogłosili premierę swojej marki. Według tego, co przekazali w mediach społecznościowych, wpadli na pomysł stworzenia wspólnego alkoholu w barze sushi w Nowym Jorku. Chcieli, aby i po serialu, została między nimi jakaś więź i coś ich wciąż łączyło.

1. Armand de Brignac od rapera Jay'a-Z – 1 280 zł
Dyrektor firmy, która produkuje Cristal Champagne zapytany został kiedyś przez dziennikarza, co sądzi o tym, że jego produkt pije raper Jay-Z i umieszcza jego nazwę w swoich tekstach. - Co możemy zrobić? Nie możemy zabronić ludziom jego zakupu - odpowiedział dyrektor. Jay'a-Z zbulwersowała ta wypowiedź i zamiast rapować o Cristalu postanowił w zainwestować w francuską markę szampanów Armand de Brignac, a ostatecznie ją przejął.
Czytaj też:
Coraz większa sprzedaż wódki w Polsce. Były szef PARPA: To może być efekt 500 plus