Supreme Energy – marka wywodzi się z kompetencji i doświadczenia
Artykuł sponsorowany

Supreme Energy – marka wywodzi się z kompetencji i doświadczenia

Supreme Energy–doświadczenie, kompetencje i know how
Supreme Energy–doświadczenie, kompetencje i know how
Supreme Energy to marka, która nie wywodzi się z żadnej grupy kapitałowej ani wsparcia finansowego. To marka, która została stworzona z doświadczenia biznesowego i sprzedażowego właścicieli – prezesa Mateusz Wróbla oraz członków zarządu Jana Zająca i Pawła Zielonki

Supreme Energy to firma, która wywodzi się z kompetencji i doświadczenia, podobnie jak jej strategiczny partner biznesowy, firma Arago sp. z.o.o. Synergia, którą tworzą razem firmy, już dziś pokazuje, jak można działać skutecznie i szybko.

Doświadczenie, kompetencje i know-how osób współpracujących w obu markach powoduje, że tak aktualny i istotny dla całej branży OZE temat jak chociażby nowelizacja ustawy, która ma za jakiś czas pojawić się na rynku, tylko uświadamia nam, że długofalowa wizja, którą planowaliśmy na starcie, się sprawdzi i już dziś jesteśmy przygotowani na to, aby dostarczać rozwiązania do naszych klientów.

Kiedyś Jack Welch, człowiek, który został okrzyknięty najlepszym menedżerem XXI wieku, powiedział, że biznes polegający na wyciąganiu wniosków to nie tylko cyfry i raporty, ale przede wszystkim rozmowa z osobą pracującą na taśmie i zrozumienie, jak można zoptymalizować jej pracę, ponieważ pracując od dołu tworzysz lepsze rezultaty na górze. Supreme Energy to doświadczenie wynikające z pracy w branży MLM, z pracy w sprzedaży bezpośredniej. Pracowaliśmy i pracujemy z osobami, które dziś są na stanowiskach menedżerskich, ale przyszły do nas, rzucając pracę kucharza, sprzedawcy w lombardzie czy sprzedawcy ubezpieczeń. Dziś piastują wysokie stanowiska, bo know-how naszej organizacji, nasze DNA powoduje, że wszystkiego jesteśmy w stanie nauczyć i przekazać. Wymagamy chęci, zaangażowania i konsekwencji, a dzięki temu każdy, kto tylko zechce, może stać się topowym doradcą energetycznym w tym (i nie tylko) kraju!

Mamy:

  • Zespół ponad 150 aktywnie sprzedających handlowców
  • Uzyskaliśmy 6 mln zł dofinansowania dla naszych klientów
  • Zaoszczędziliśmy 3 mln zł z tytułu energii niekupionej z sieci

Supreme Energy to również marka, która szerzy dziś postawę obywatelską w tworzeniu ekologicznych nawyków. Dlatego powstał plebiscyt Skrzydła Ekologii, w którym znane osobistości są nagradzane za promowanie takich postaw. To pokazuje, że poza samą branżą OZE jest coś więcej niż codzienność, coś, co może zmieniać nasz świat poprzez małe rzeczy.

Firma wywodząca się z umiejętności, a nie grupy kapitałowej, partner z doświadczeniem, ludzie, którzy nie mieli doświadczenia, ale zostali dyrektorami i menedżerami, know-how organizacji oraz mądra strategie z długoterminową wizją to według nas recepta na sukces!

Źródło: Materiały prasowe