E-learning dla Agentów w Proama

E-learning dla Agentów w Proama

Dodano:   /  Zmieniono: 

Proama wprowadza kolejne udogodnienie we współpracy z Agentami szkolenia przez Internet. Będą mogły z niego skorzystać osoby, które posiadają już w swojej ofercie ubezpieczenia komunikacyjne innych firm i chcą zaproponować swoim klientom produkty Proama. Pierwsze e-szkolenia rozpoczną się już 19 września br.

Proama, wchodząc na polski rynek, od początku zapowiedziała, że Agenci, obok Internetu i Osobistego Doradcy przez telefon, będą ważnym sposobem dotarcia do klienta. Ubezpieczyciel konsekwentnie podkreśla to w swoich reklamach. Jednak nie tylko reklama ma zachęcać Agentów do współpracy z Proama, ale również uproszczone zasady współpracy, eliminacja papieru w relacjach z Agentami i korzystanie z nowoczesnych form kontaktu.

 - W celu usprawnienia procesu obsługi klienta przez agentów, już na samym początku wprowadziliśmy system eliminujący obieg papierowych dokumentów wyjaśnia Krzysztof Skarbek, Dyrektor Sprzedaży Agencyjnej w Proama. - Sprzedając polisy poprzez system PROAgent o połowę zostaje skrócony czas potrzebny do wystawienia polisy, a Agenci nie muszą prowadzić papierowego archiwum, gdyż mają dostęp do polis swoich klientów on-line. Ponadto w systemie automatycznie generują się zestawienia prowizji, a Agent ma stały dostęp do informacji o ich wysokości. Dzięki internetowemu procesowi oceny ryzyka, który jest dostępny również w aplikacji PROAgent, wyeliminowana jest potrzeba specjalnej akceptacji oddziału przy sprzedaży polisy.

System dostępny jest ze strony www.proama.pl w zakładce Dla Agentów. Kolejnym elementem zgodnym z tą filozofią - jest e-learning dedykowany osobom, które wykonują już zawód Agenta i chcą dołączyć ofertę Proama jako kolejną firmę. Jest to szkolenie 48-godzinne, zakończone zgodnie z wymogami prawa tradycyjnym egzaminem, zorganizowanym w sali. W pierwszym etapie testowym - e-learning zostanie udostępniony w trzech województwach: łódzkim, lubelskim i podkarpackim.

- Zgłosiliśmy już te szkolenia do Komisji Nadzoru Finansowego. Zakładamy, że docelowo w ten sposób będziemy szkolić ok. 500 osób miesięcznie. Zaczynamy testowo od 3 województw. Na tym etapie osoby, które będą się szkoliły, otrzymają specjalny link. Gdy będziemy pewni, że system działa sprawnie, udostępnimy go nowym osobom w całej Polsce, poprzez naszą stronę www.proama.pl. Powinno to nastąpić na przełomie października i listopada br. dodaje K. Skarbek.

Strategia upraszczania współpracy z agentami i eliminowania papierów przynosi efekty. Proama w ciągu 8 miesięcy od rozpoczęcia działalności podpisała już 600 umów z agencjami i współpracuje z 6000 Osób Wykonujących Czynności Agencyjne.

***

Proama (www.proama.pl) to nowy ubezpieczyciel, specjalizujący się w ubezpieczeniach komunikacyjnych. Proama wyróżnia się na rynku, proponując klientom Osobistego Doradcę oraz zniżkę bonus-malus w wysokości nawet do 70% dla bezpiecznych i bezszkodowych kierowców.  Produkty ubezpieczyciela dostępne są poprzez internet, telefon i u Agentów.

Proama jest również laureatem godła Laur Konsumenta Odkrycie 2012, jako marka innowacyjna, funkcjonująca na rynku od stosunkowo niedługiego czasu, ale już zdobywająca serca klientów.

Strona internetowa www.proama.pl została wyróżniona certyfikatem Użyteczna Strona.Jednocześnie według organizatorów badania - wśród wszystkich stron badanych dotychczas przez audytorów programu w Polsce , uzyskała rekordowy (najwyższy) rezultat aż 95%!

źródło: Proama;
dostarczył:
netPR.pl