MultiBank i mBank liderami rankingu Newsweeka

MultiBank i mBank liderami rankingu Newsweeka

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło: InfoWire.pl

Banki detaliczne z Grupy BRE ponownie zatryumfowały w plebiscycie Przyjazny Bank Newsweeka. MultiBank został ogłoszony najbardziej przyjaznym bankiem tradycyjnym, a mBank okazał się liderem bankowości mobilnej oraz jednym z najlepszych banków internetowych. To kolejne wyróżnienie w tym tygodniu.

Plebiscyt Przyjazny Bank Newsweeka 2012 został przygotowany na zlecenie tygodnika przez pracownię MillwardBrown SMG/KRC. Badanie opierało się na metodzie tajemniczego klienta, w ramach której pracownicy instytutu wcielili się w klientów banków i z tej perspektywy oceniali jakość usług świadczonych przez instytucje finansowe w Polsce.

W głównej kategorii rankingu Bank dla Kowalskiego podobnie jak przed rokiem, pierwsze miejsce zajął MultiBank. Ankieterzy docenili go między innymi za kompetencje pracowników sieci oddziałów.

Głęboko wierzę, że jedyną drogą do sukcesu w bankowości jest zrozumienie, a nawet wyprzedzanie potrzeb klienta. Nasz wynik w rankingu Przyjazny Bank Newsweeka potwierdza, że taka filozofia znajduje uznanie w oczach klientów, z czego jesteśmy dumni mówi Cezary Stypułkowski, prezes zarządu BRE Banku. 

W następnej kategorii Bank mobilny triumfował z kolei mBank, po awansie z dziewiątego na pierwsze miejsce. Wirtualny bank z Grupy BRE znalazł się również na podium w kategorii banków internetowych, zajmując drugą pozycję.
   
W bankowości, poza jakością obsługi, liczy się także innowacyjne podejście. Stąd wiele inicjatyw, podejmowanych przez nas w tym obszarze. Ciągle udoskonalamy ofertę mBanku i MultiBanku w taki sposób, by była prostsza i bardziej przyjazna dla klientów. Budujemy też projekt nowego mBanku, będący ważnym krokiem w rozwoju polskiej bankowości elektronicznej dodaje Cezary Stypułkowski.

Dla MultiBanku wyróżnienie Newsweeka to już druga nagroda w tym tygodniu. Wcześniej bank okazał się najlepszy wśród instytucji finansowych w rankingu Jakość Obsługi, którego jurorami są konsumenci. Za pośrednictwem strony jakoscobslugi.pl, klienci oceniają poziom usług świadczonych przez banki - i to zarówno za pośrednictwem tradycyjnych oddziałów, jak i stron internetowych oraz infolinii. W portalu mogą oni również zamieszczać swoje komentarze. Dzięki temu firmy mają możliwość poznania opinii konsumentów oraz udzielenia odpowiedzi na ich ewentualne pytania.

?r?d?o: BRE Bank;
dostarczy?:
netPR.pl