Kto dostarczy klientów małemu przedsiębiorcy? Startuje jestKlient.pl

Kto dostarczy klientów małemu przedsiębiorcy? Startuje jestKlient.pl

Dodano:   /  Zmieniono: 

Stworzyć witrynę internetową i zawiesić ją w Sieci to nie problem. Znacznie trudniej ściągnąć na nią internautów, a jeszcze trudniej - przemienić ich w klientów. Z misją uproszczenia tego procesu do poziomu dostępnego dla każdego przedsiębiorcy chce zmierzyć się usługa jestKlient.pl. Start usługi przewidziano na pierwszą połowę października.

Mali polscy przedsiębiorcy trochę boją się internetu - im firma mniejsza, tym obawa większa. Właściwie nic dziwnego, przecież stworzenie witryny firmowej to dopiero początek drogi. Część na nim poprzestaje, większość nawet nie zaczyna. Może i słusznie, bo stworzenie witryny, której nikt nie będzie odwiedzał to wyrzucanie pieniędzy w błoto. A tymczasem pozyskiwanie ruchu wymaga wiedzy, na której zdobywanie hydraulik czy właściciel serwisu pralek nie ma czasu i przygotowania. Nie mówiąc o przekuwaniu ruchu w sprzedaż.

Remedium na te problemy ma być usługa jestKlient.pl. Usługa będzie dostarczać nie tylko gotową witrynę internetową, którą wystarczy zapełnić treścią, ale przede wszystkim zapytania od internautów (tzw. leady). 

- Wszystko w tej usłudze kręci się wokół leadów - mówi Tomasz Frontczak, jeden z twórców jestKlient.pl. U nas nie płacisz za samą obecność w internecie. Nie płacisz nawet za pozycję w wyszukiwarce - z niej też może nic nie wynikać. Płacisz za wypełnione przez klientów formularze kontaktowe, za ruch na stronie, zapisy na twój newsletter czy za telefony, które klienci do ciebie wykonają. Mierzenie tzw. tele-leadów robimy zresztą jako pierwsi w Polsce.

JestKlient.pl nie pobiera żadnych opłat startowych, przedsiębiorca wybiera tylko wygląd witryny z listy proponowanych szablonów, ustala miesięczny budżet, dostarcza domenę - od tego momentu wszystko dzieje się samo. O innowacyjności projektu świadczy uzyskanie przez niego dofinansowania z unijnego programu Innowacyjna Gospodarka.

JestKlient.pl nie zostawia przedsiębiorców samych z gołym narzędziem, ale też wyposaża ich w wiedzę o marketingu internetowym. Każdy chętny może bez zobowiązań poprosić o dofinansowanie połowy wejściówki na listopadowe Szkolenie dla klientów agencji e-marketingowych, na którym dowiedzą się m.in. jak kontrolować jakość pracy agencji i jak uniknąć uzależnienia od niej. 

Szkolenie odbędzie się w ramach tygodnia szkoleń z marketingu internetowego Search Marketing Week, pierwszej i jak dotąd jedynej w Polsce imprezy tak szeroko uczącej marketingu internetowego. W ramach Search Marketing Week odbędą się szkolenia m.in. z SEO, AdWords, Usability, e-mail marketingu, copywritingu, Facebook marketingu - do wszystkich z nich abonenci jestKlient.pl uzyskają dofinansowanie 10% ceny.

http://jestKlient.pl/szkolenia

 
Źródło: JestKlient.pl;
dostarczył:
netPR.pl