WPROST najbardziej opiniotwórczym tygodnikiem w Polsce

WPROST najbardziej opiniotwórczym tygodnikiem w Polsce

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło: InfoWire.pl

Tygodnik WPROST we wrześniu ponownie był najczęściej cytowanym polskim tygodnikiem. Inne media powoływały się na publikacje WPROST 436 razy wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów pt.: Najbardziej opiniotwórcze media we wrześniu 2012.

W tym samym czasie Newsweek Polska cytowano 111 razy, a Politykę - 95.

WPROST znalazł się również na piątym miejscu w zestawienia najczęściej cytowanych mediów w ogóle, za dziennikami, a przed mediami elektronicznymi.

W sumie od początku roku media powoływały się na publikacje tygodnika WPROST ponad 1750 razy. 

 

 

I-IX.2012

Wprost

1757

Newsweek

1064

Polityka

775

 

Raporty Instytutu Monitorowania Mediów opierają się na monitoringu tytułów prasowych oraz mediów elektronicznych (telewizji, radia i Internetu). Nie uwzględniają natomiast cytowań w tzw. przeglądach prasy.

Również wg raportu Newton Media WPROST był najczęściej cytowanym tygodnikiem w Polsce. Na publikacje WPROST powoływano się 96 razy. Raporty Newton Media opierają się na monitoringu tytułów prasowych, nie uwzględniają cytowań przez media elektroniczne (telewizję, radio czy Internet). Monitoring obejmuje 11 dzienników ogólnopolskich, 26 dzienników regionalnych oraz 12 tygodników.  

*****

Obchodzący w tym roku 30. urodziny tygodnik WPROST to jeden z wiodących ogólnopolskich tygodników społeczno-informacyjnych. Ukazuje się od 1982 r. Wydawcą tygodnika WPROST jest Agencja Wydawniczo-Reklamowa WPROST. Jej większościowym udziałowcem jest od Platforma Mediowa Point Group SA. Redaktorem naczelnym WPROST jest Michał Kobosko, a dla tygodnika piszą m.in. Anna Gielewska, Michał Majewski, Paweł Reszka, Sylwester Latkowski, Andrzej Stankiewicz, Piotr Śmiłowicz, Magdalena Rigamonti, Zofia Wojtkowska, Piotr Najsztub, Cezary Michalski, Kamil Durczok, Tomasz Jastrun, Krzysztof Daukszewicz. 

Źródło: Platforma Mediowa Point Group SA;
dostarczył:
netPR.pl
 0

Czytaj także