Efektywne wykorzystywanie marketingu sportowego

Efektywne wykorzystywanie marketingu sportowego

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl / Źródło: InfoWire.pl

O tym, jak efektywnie wykorzystać potencjał marketingowy wynikający z organizacji dużych imprez sportowych takich jak UEFA EURO 2012 oraz Igrzyska Olimpijskie 2012, opowiedzą uczestnicy konferencji Efektywne wykorzystywanie marketingu sportowego. Podczas spotkania organizowanego 15 listopada 2012 r. w siedzibie AGORA S.A., prelegenci przedstawią także aktualne trendy oraz perspektywy na kolejny rok.

Celem konferencji organizowanej wspólnie przez Ciszewski MSL Marketing Sportowy oraz Sport.pl jest przedstawienie z różnych perspektyw procesu zintegrowanej komunikacji marketingowej. Do prelekcji zostali zaproszeni specjaliści z branż, które są beneficjentami działań marketingu sportowego. Głos zabiorą uczestnicy poszczególnych etapów procesu, zaczynając od strategów poprzez zleceniodawców, wykonawców, a także dziennikarzy i sportowców.

Jak skutecznie komunikować działania w kontekście UEFA EURO 2012 opowie  Zofia Bugajna Account Director Ciszewski MSL Marketing Sportowy oraz Mikołaj Piotrowski - dyrektor ds. komunikacji spółki PL.2012, który był odpowiedzialny za koordynację i nadzorowanie przedsięwzięć przygotowawczych UEFA Euro 2012. Współpracę sponsorską z markami podczas Igrzysk Olimpijskich w Londynie zrelacjonuje dla gości dyrektor marketingu PKOL Ireneusz Kutyła. Marcin Gadziński ze Sport.pl przedstawi największych przegranych oraz wygranych w mediach w roku 2012.

Na konferencji zostanie poruszony także temat zarządzania arenami sportowymi oraz sposobów doboru odpowiednich narzędzi marketingowych do badania wizerunku sportowca. Tymi tematami zajmą się specjaliści Pentagon Research oraz SMG/KRC Millward Brown. Przykłady współpracy sportowca z partnerami oraz sponsorami zostaną przedstawione z perspektywy trzykrotnego mistrza Polski w rajdach samochodowych Kajetana Kajetanowicza, z którym porozmawia Michał Pol.

Marketing sportowy ze strony przedsiębiorstwa inwestującego w sport  przedstawią dyrektorzy marketingu firm wspierających Inter Mediolan oraz reprezentację Polski w żużlu. O sporcie w mediach społecznościowych opowie dr Seweryn Dmowski z Uniwersytetu Warszawskiego.

- Konferencja będzie doskonałym momentem na podsumowanie mijającego roku, który był bogaty w największe wydarzenia sportowe. Będzie to także okazja, aby spojrzeć na wyzwania stojące przed branżą w przyszłości oraz porozmawiać o tym, jak dobierać do nich strategie, aby były kompleksowe i stosowały odpowiednie narzędzia komunikacji w marketingu sportowym mówi Jerzy Ciszewski prezes Ciszewski MSL Group Poland.

 

Pełna lista prelegentów wraz z tematami wystąpień:

- Marcin Gadziński Sport.pl

2012: Wygrani i przegrani w mediach sportowych

 

- Zofia Bugajna Account Director Ciszewski MSL Marketing Sportowy

Praktyczne wykorzystanie dużej imprezy sportowej do osiągnięcia zamierzonych celów biznesowych na przykładzie UEFA EURO 2012

 

- Ireneusz Kutyła Dyrektor Marketingu PKOL

PKOL a Igrzyska Olimpijskie

 

- Mikołaj Piotrowski - Dyrektor ds. Komunikacji PL.2012

Efekt Polski albo Efekt Barceloński. Czy Polsce udało się powiedzieć Hello Europe podczas Euro 2012?

 

- Grzegorz Filipek Dyrektor Marketingu marki Oknoplast

Sponsoring Interu Mediolan budowanie polskiej marki na rynkach zagranicznych.

 

- Kajetan Kajetanowicz Trzykrotny Mistrz Polski w rajdach Samochodowych

Kajetan Kajetanowicz - Trzykrotny Mistrz Polski. Marketing sportowy z perspektywy sportowca.

 

- Michał Gradzik - Pentagon Research

- Łukasz Lazarewicz Polska Liga Koszykówki

W jaki sposób nowoczesne stadiony mogą na siebie zarabiać? Optymalne modele zarządzania arenami piłkarskimi.

 

- Mateusz Jaworowski SMG/KRCMillward Brown

TGI Sport. Narzędzie Sport Level do wsparcia decyzji sponsoringowych w marketingu sportowych

 

- dr Seweryn Dmowski Uniwersytet Warszawski

Futbol w social media - UEFA EURO 2012 i Igrzyska Olimpijskie w Londynie 2012

 

- Wojciech Jankowski Nice Polska

Pasja + wizja = sukces w marketingu sportowym.

 

Wstęp na konferencję jest bezpłatny po wcześniejszym potwierdzeniu obecności na adres mailowy: zaproszenie@publicrelations.pl.

Data: 15 listopada

Godzina: 10.00 13.30

Miejsce: Agora S.A., ul.Czerska 8/10

Szczegóły znajdziecie Państwo na stronie:

sport.pl

Więcej informacji udziela Jakub Kuźmicki:

e-mail: jakub.kuzmicki@publicrelations.pl

Tel.:  +48 22 278 38 15, Kom.: +48 534 734 101

 

O MSLGROUP

MSLGROUP, należąca do Grupy Publicis, jest wyspecjalizowaną w komunikacji i budowaniu zaangażowania grupą doradców, we wszystkich aspektach strategii komunikacji, począwszy od PRu konsumenckiego, poprzez komunikację wewnętrzną, Public Affairs, zarządzanie reputacją, komunikację kryzysową a skończywszy na zarządzaniu eventami. MSLGROUP zatrudnia ponad 3 000 osób w 22 krajach. W Polsce należą do niej firmy: Ciszewski MSL, Ciszewski MSL Financial Communications oraz MSL Warsaw. Wraz z agencjami afiliowanymi i partnerskimi sieć liczy 4 000 pracowników w 83 krajach. W chwili obecnej ta największa sieć w Chinach i Indiach, oferuje strategiczne doradztwo i doskonałą znajomość potrzeb konsumenckich oraz  atrakcyjne pomysły, za którymi zawsze podąża ich mistrzowskie wykonanie.

Dowiedz się o nas więcej: www.mslgroup.com / http://blog.mslgroup.com / Twitter: @msl_group / youtube.com/mslgroupofficial.

O Publicis Groupe

Publicis Groupe jest trzecią największą siecią komunikacyjną na świecie oferującą pełen zakres usług i umiejętności: reklamy tradycyjnej i digitalowej, Public Affairs, eventów, zakupu mediów i komunikacji. Główne marki sieciowe koncernu to Leo Burnett, MSLGROUP, PHCG (Publicis Healthcare Communications Group), Publicis Worldwide, Rosetta, Saatchi&Saatchi oraz VivaKi - główny akcelelator grupy w obszarze media i digital, w którego skład wchodzą Digitas, Razorfish, Starcom MediaVest i ZenithOptimedia. Publicis Group jest obecna w 104 krajach i zatrudnia 50 000 najwyższej klasy specjalistów.

WWW: publicisgroupe.com | Twitter:@PublicisGroupe | Facebook: www.facebook.com/publicisgroupe

Źródło: Ciszewski MSL;
dostarczył:
netPR.pl
 0

Czytaj także