NuPlays i Klub Progresja promują debiutantów

NuPlays i Klub Progresja promują debiutantów

Dodano:   /  Zmieniono: 

NuPlays i warszawski Klub Muzyczny Progresja łączą siły, aby dać szansę młodym zespołom. Już w styczniu 2013 roku, pod nazwą Otwarte Wtorki, wystartuje konkurs dla debiutantów i początkujących muzyków. Będzie to czteroetapowy cykl koncertów, podczas którego wyłonione zostaną dwa zwycięskie zespoły. Nagrodą jury będzie profesjonalna sesja nagraniowa w studiu Klubu, natomiast drugą nagrodą, przyznaną przez publiczność, będzie występ na deskach Progresji przed wybraną gwiazdą.  

 

Wtorki otwarte na młode zespoły

Idea cyklu Otwarte Wtorki narodziła się w 2008 roku, kiedy Marek Prezes Laskowski, właściciel Klubu Progresja postanowił dać młodym zespołom szansę o jaką w Polsce jest trudno możliwość zagrania koncertu w klubie, w którym grywają najwięksi. Od tego czasu, już przez 5 lat, Progresja umożliwia debiutantom spróbowania swoich sił na profesjonalnej scenie, wraz z profesjonalną obsługą akustyka i oświetleniowca.

Od stycznia 2013 roku, Klub Progresja połączy siły z nowym serwisem muzycznym NuPlays.pl, dzięki czemu Otwarte Wtorki zmienią formułę i staną się konkursem dla początkujących zespołów. Gra warta jest świeczki, bo do wygrania będzie profesjonalna sesja nagraniowa ufundowana przez NuPlays (nagrany album znajdzie się również w ofercie NuPlays) oraz możliwość zagrania przed dowolnie wybranym zespołem, którego koncert organizowany jest przez Klub Progresja.  

Jak wystartować w konkursie

Młode zespoły, które chcą spróbować swoich sił w konkursie Otwarte Wtorki, mogą zgłaszać już chęć udziału. Aby to zrobić, wystarczy wysłać wypełniony formularz na adres [email protected] oraz [email protected] (formularz dostępny jest na www.progresja.com w zakładce Otwarte Wtorki z NuPlays). Są jednak dwa warunki: w konkursie mogą wziąć udział tylko te zespoły, które istnieją nie dłużej niż 3 lata i muszą one zagrać swój autorski materiał (nie covery).

Spośród nadesłanych zgłoszeń wybrane zostaną trzydzieści dwa zespoły, które zaprezentują się podczas ośmiu koncertów eliminacyjnych. Za każdym razem, do dalszego etapu przechodzą dwa zespoły, z czego jeden wybrany głosami jury, a drugi głosami publiczności. Kolejne etapy to ćwierćfinały, półfinały i w końcu wielki finał, podczas którego jury zadecyduje, który zespół był na tyle dobry, aby wygrać profesjonalną, 7-dniową sesję nagraniową w Studiu Progresja, a publiczność zagłosuje na zespół, który ich zdaniem powinien wygrać możliwość zagrania przed wybranym przez siebie zespołem (którego koncert organizowany jest przez Progresję).

Konkurs przeznaczony jest dla zespołów grających muzykę rockową (oraz wszystkie gatunki pochodne: metal, punk, post-rock, etc.), a także fusion, world music, folk, etno.

Więcej informacji o konkursie, formularz zgłoszeniowy i regulamin dostępne są na stronie: www.progresja.com

Materiał nagrany przez zwycięskie zespoły, otrzyma wsparcie promocyjne NuPlays.pl nowej platformy internetowej z muzyką pochodzącą zarówno od dużych wytwórni, jak i od całkowicie niezależnych artystów. W ramach konkursu Otwarte Wtorki serwis, wspólnie z Klubem Progresja, chce znaleźć nowe talenty i tym samym dać szansę zarówno tym początkującym, jak i niszowym muzykom i umożliwić im nagranie profesjonalnego, autorskiego materiału.  

 

***

O NuPlays

NuPlays to platforma do kupowania i sprzedawania muzyki. Oferuje fanom, muzykom i wydawnictwom zupełnie nowe możliwości: z jednej strony doświadczania i kolekcjonowania muzyki, a z drugiej tworzenia ekscytujących ofert. Po pierwsze, artyści mogą błyskawicznie tworzyć pakiety cyfrowej muzyki i atrakcyjnych gadżetów: na przykład t-shirtów, aplikacji czy biletów. Po drugie, za każdy zakup operator platformy NuPlays SA nalicza punkty wymienialne na nagrody: sprzęt muzyczny, bilety na koncerty, wydawnictwa itd. Po trzecie, artyści w porozumieniu z NuPlays mogą obdarować swoich fanów Superofertami: spotkaniem w realu lub przez internet, pamiątkami, biletami z wejściem na backstage itd.

W ten sposób muzyka oferowana w NuPlays różni się od tego, co fani mogą kupić w innych sklepach. Dzięki NuPlays artyści mogą być jeszcze bliżej swoich fanów, a odbiorcy muzyki doświadczać przyjemności dziś już nieco zapomnianej, którą można porównać z dawnym poszukiwaniem i nabywaniem winylowych płyt.

Spółka NuPlays SA powstała w 2012 r. Firma jest całkowicie polskim, niezależnym podmiotem. Została powołana przez zespół doświadczonych menedżerów związanych z branżą komunikacji marketingowej, mediów, nowych technologii i finansów. Serwis dostępny jest pod adresami nuplays.pl oraz nuplays.com (wersja anglojęzyczna).

 

Źródło: NuPlays S.A.;
dostarczył:
netPR.pl