Nowa komunikacja wizualna Dominos Pizza

Nowa komunikacja wizualna Dominos Pizza

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło: InfoWire.pl

Międzynarodowa sieć Dominos Pizza zmienia komunikację wizualną, dostosowując ją do wymagań polskiego konsumenta. Koncepcja nowego wyglądu pudełek na pizzę, ulotek, menu oraz strony www.entuzjascipizzy.pl opiera się na haśle reklamowym Świat się kręci wokół pizzy.

Pizza to jedno z ulubionych dań Polaków - z szacunków wynika, że rocznie wydajemy na nią 2,9 miliarda złotych. Właśnie dlatego Dominos Pizza zmienia się dla polskiego konsumenta i przedstawia nowe rozwiązania graficzne, których celem jest podkreślenie wysokiej jakości produktu.

Nowa komunikacja bazuje na budzących pozytywne skojarzenia elementach graficznych wizualizacjach składników używanych przy produkcji pizzy Dominos. Jasne, żywe kolory i czytelne opisy pozwalają lepiej dotrzeć do prawdziwego fana Dominos Pizza młodej i aktywnej osoby, która oczekuje szybkiej dostawy pizzy o najwyższej jakości.

Celem nowej identyfikacji wizualnej jest nie tylko stworzenie spójnej koncepcji wyglądu nowej strony internetowej, pudełek na pizzę, menu oraz materiałów reklamowych drukowanych oraz udostępnianych online, ale przede wszystkim ocieplenie wizerunku marki. Jesteśmy marką globalną, dlatego też uwzględnianie specyfiki lokalnej jest wyjątkowo ważnym elementem naszej strategii powiedział Maciej Jania, Dyrektor Zarządzający DP Polska.

Komunikacja wizualna została w całości przygotowana w Polsce przez agencję Brands Alive.

Źródło: Domino's Pizza;
dostarczył:
netPR.pl