Sosy włoskie Łowicz - smak prawdziwej włoskiej kuchni

Sosy włoskie Łowicz - smak prawdziwej włoskiej kuchni

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło:InfoWire.pl

Nie od dziś wiadomo, że Polacy kochają włoską kuchnię. Teraz każdy może cieszyć się jej smakiem w swoim domu dzięki wyjątkowej linii Sosów włoskich Łowicz dostępnych w trzech  smakach Basilico, Arrabbiata i Puttanesca

Po kuchni narodowej, kuchnia włoska jest drugą najbardziej cenioną tradycją kulinarną w Polsce. Aż 27% Polek serwuje w domu potrawy inspirowane kuchnią włoską[1]. Podstawą włoskiego menu są przyrządzane na różne sposoby makarony. Mieszkańcy Italii wyróżniają ponad 100 rozmaitych kształtów makaronów, a jeśli wziąć pod uwagę także regionalne różnice, liczba ta jeszcze wzrasta. Idealnym dodatkiem do nich są gęste sosy pomidorowe przygotowane w oparciu o klasyczne receptury. Makaron podawany z sosem nazywany jest przez Włochów: primi piatti pierwsze danie. Pierwsze, a więc: królewskie, wyjątkowe, mające szczególne miejsce w tradycji kulinarnej. Sosy do potraw od lat są specjalnością marki Łowicz i cieszą się dużym zaufaniem Polaków. Teraz marka Łowicz proponuje klasyczne włoskie sosy do makaronów. Zostały one przygotowane według tradycyjnych receptur bazujących na soczystych, włoskich pomidorach w trzech charakterystycznych dla Włoch smakach: Basilico,  Arrabbiata i Puttanesca .

Sosy włoskie Łowicz to linia produktów premium przygotowana specjalnie z myślą o amatorach włoskiej kuchni, poszukujących prawdziwego włoskiego smaku  i najlepszych składników. Jest to możliwe dzięki wysokiej zawartości pomidorów , aż do 175 gramów pomidorów na 100 gramów produktu oraz klasycznych włoskich dodatków: bazylii w sosie Basilico, papryczki chilli w Arrabiacie oraz oliwek i kaparów w sosie Puttanseca.

Sosy włoskie Łowicz, zamknięte są w eleganckim szklanym opakowaniu z wyróżniającą się na półce sosów białą etykietą, to produkt dla wszystkich wielbicieli prawdziwego włoskiego smaku. Sosy Arrabbiata, Puttanesca i Basilico nie zawierają sztucznych barwników. Tradycyjny sposób przygotowania wekowanie gwarantuje zachowanie wyjątkowych wartości smakowych.

Od poniedziałku 21 stycznia 2013, Sosy włoskie Łowicz zagościły również w Internecie. Smakowite zdjęcia potraw oraz fotorelacja z warsztatów kulinarnych z Sosami włoskimi Łowicz, które odbyły się 19 stycznia 2013 w Warszawie, jest już dostępna na platformie Pinterest (http://pinterest.com/samonajlepsze/). Zainaugurowano również akcję konkursową portalu Durszlak - http://durszlak.pl/akcje-kulinarne/wloskie-smaki-od-lowicza, w ramach której Blogerki kulinarne, wykorzystując Sosy włoskie Łowicz, będą mieć okazję wykazać się kreatywnością w stylizowaniu włoskich potraw.

Dzięki Sosom włoskim Łowicz każdy może wybrać się w kulinarną wycieczką po słonecznej Italii, a przy okazji zaproponować pyszny i zdrowy posiłek dla całej rodziny, którego przygotowanie zajmie tylko chwilę.

Klasyczne Sosy włoskie Łowicz oferowane są w słoikach o pojemności 415 g w rekomendowanej cenie detalicznej  6 pln.


Łowicz od wielu lat jest liderem na rynku sosów, w ostatnim roku (YTD ON 2012) osiągnął udziały na poziomie 30%. Szczególnie silną pozycję posiada w sklepach tradycyjnych, w których niemal co drugi sprzedawany słoik sosu to Łowicz. Marka, odpowiadając na różne potrzeby klientów, oferuje swoje sosy zarówno w mniejszych jak i większych słoikach oraz wprowadza limitowane warianty smakowe.

Marka Łowicz jest wieloletnim liderem rynku produktów dżemowych, wiceliderem na rynku koncentratów oraz zajmuje trzecią pozycję na rynku dan gotowych i syropów. Na przestrzeni lat zdobyła wiele prestiżowych nagród m.in Przebój Rynku FMCG, Złoty Paragon, Najlepszy produkt, Perła FMCG oraz Superbrands Polska. Marka zajęła również 1 miejsce w najnowszym rankingu Rzeczpospolitej Najlepsze polskie marki 2012" w kategorii przetwórstwa owoców i warzyw.

Marka Łowicz jest własnością firmy Agros-Nova, wiodącego producenta żywności w Polsce, największego przetwórcy owoców i warzyw. Spółka dynamicznie rozwija się w oparciu o trzy biznesowe filary:

  1. SNNN (soków, nektarów i napojów niegazowanych),
  2.  przetworów owocowo - warzywnych,
  3.  potraw gotowych.

Jest na podium, jeśli chodzi o udziały rynkowe w każdym z tych segmentów.

Do grupy biznesowej Agros-Nova należą znane marki: ŁOWICZ, FORTUNA, GARDEN, TARCZYN, PYSIO, DR WITT, KAROTKA, KRAKUS, KOTLIN, WŁOCŁAWEK.  Agros-Nova ma na swoim koncie wiele nagród i wyróżnień.

 



[1] Źródło: Badanie Omnimas zrealizowane przez TNS OBOP (Styczeń 2012).

Źródło: Łowicz;
dostarczył:
netPR.pl