Tablety i smartfony w nowych kampaniach marketingowych Samsung

Tablety i smartfony w nowych kampaniach marketingowych Samsung

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło:InfoWire.pl

1 lutego rozpoczęły się ogólnopolskie kampanie promujące tablety i smartfony z linii Samsung GALAXY. Swoim zasięgiem obejmują standardowe i niestandardowe formy przekazu m.in. reklamę w TV, prasie, kinach i działania OOH. Kampanie wspierają działania sprzedażowe i będą trwały do końca marca.

Kampania promująca tablety z serii GALAXY Tab 2 prowadzona pod hasłem Tablety pełne rozrywki akcentować będzie, że są one źródłem różnorodnej rozrywki i pokaże jakie możliwości dają urządzeniom Samsung nowe aplikacje.

- Tuba.FM HD aplikacja muzyczna, która pozwala na nieograniczony dostęp do muzyki. To pierwsza w Polsce aplikacja, która dobiera utwory specjalnie do gustu użytkownika, podpowiada nazwy wykonawców i gatunków, przy czym jest prosta i przyjazna w obsłudze.

- Audioteka z audiobookiem Gra o tron w prezencie program umożliwia zakup audiobooków oraz ich natychmiastowe pobranie bezpośrednio na tablet. W zasobach aplikacji znajduje się ponad 3000 audiobooków w języku polskim oraz blisko 200 pozycji do nauki języków obcych.

- n7player uniwersalny odtwarzacz muzyczny umożliwiający zebranie ulubionych albumów w jednym miejscu i odtwarzanie plików zapisanych w większości istniejących formatów. Aplikacja jest wyposażona w innowacyjny interfejs graficzny przedstawiający albumy muzyczne na trójwymiarowej płaszczyźnie.

- vod.onet.pl to ogromny wybór filmów światowej i polskiej kinematografii, specjalnie wyselekcjonowanych bajek, intrygujących dokumentów, seriali i programów telewizyjnych. Użytkownicy Samsung Apps otrzymają filmy Mr. Nobody, Plac Zbawiciela i Flyboys w prezencie.

Kampania promująca smartfony podkreślać będzie przede wszystkim prostą obsługę, nowe, dodatkowe możliwości jakie dają te urządzenia i niskie koszty mobilnego dostępu do internetu. Hasło przewodnie działań to Smartfony Samsung. Śmiesznie proste w obsłudze i obejmie szeroką grupę mediów. Reklamy pojawi się w prasie, w tytułach takich jak Polska The Times, Fakt, Tele Tydzień i w prasie lokalnej. Działania internetowe obejmą swym zasięgiem najpopularniejsze portale, między innymi Gazeta.pl, Onet.pl, Wp.pl, YouTube, IPLA, gadu-gadu, pudelek.pl i inne. Komunikacja obejmie też serwisy społecznościowe m.in. Facebook oraz Twitter.

Na potrzeby kampanii powstały także dwa spoty reklamowe, które będą emitowane w kinach i w największych stacjach telewizyjnych TVP, Polsat, TVN, TVN 7, Polsat Sport Extra, TVN24, TVN Style, PULS, Discovery i innych. Zaplanowano także wiele akcji informacyjnych i reklamowych, które realizowane będą między innymi w autobusach (96 miast), centrach handlowych, punktach sprzedaży operatorów komórkowych oraz w sieciach handlowych.

Materiały do obu kampanii opracowała agencje Leo Burnett, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom. Działania public relations wspiera agencja Havas PR Warsaw.

O Samsung Electronics Co, Ltd.

Samsung Electronics Co., Ltd. jako światowy lider w dziedzinie elektroniki i podzespołów, wprowadza najbardziej innowacyjne rozwiązania we wszystkich oferowanych przez siebie produktach telewizorach, smartfonach, komputerach, drukarkach, kamerach, lodówkach, dyskach SSD i kartach pamięci. Szeroka gama urządzeń i najnowszych rozwiązań technologicznych oferowanych przez Samsung, pozwalają na odkrywanie niespotykanych możliwości jeszcze większej liczbie osób w różnych krajach. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź stronę www.samsung.com

Źródło: Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.;
dostarczył:
netPR.pl