Marketing House i PZ Cussons z okazji jubileuszu marki E

Marketing House i PZ Cussons z okazji jubileuszu marki E

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło: InfoWire.pl

Marketing House współpracuje z PZ Cussons przy okazji 40-lecia obecności marki E na polskim rynku. W ramach aktywności związanych z jubileuszem, agencja odpowiada m.in. za stworzenie dedykowanej strony www.ejubileusz.pl, organizację akcji promocyjnych dla konsumentów oraz organizację  i kompleksową obsługę zarówno Loterii Ogólnopolskiej jak też Loterii prowadzonej w sieci sklepów Biedronka.

Do wygrania w loterii prowadzonej w sklepach Biedronka są atrakcyjne nagrody, w tym trzy samochody Opel AstraCombi III i 120 rowerów. Akcja trwa do końca kwietnia, w tym czasie przewidziano aż 3 losowania główne. Aby wziąć udział w loterii wystarczy kupić w sieci Biedronka dwa dowolne produkty marki E i zgłosić swój udział w loterii, rejestrując swój paragon na stronie www.ejubileusz.pl

Kolejną akcją związaną z jubileuszem marki E jest Loteria Ogólnopolska z pulą nagród o wartości ponad 300 000. Biorą w niej udział wszystkie produkty marki E zakupione w sklepach w całej Polsce. Nagrodami są 4 samochody Skoda Rapid, 44 zestawy AGD oraz 444 karty przedpłacone, które wydawane są  m.in. w losowaniach dziennych i miesięcznych. Aby wziąć udział w loterii należy kupić dowolne produkty marki E za minimum 20 zł i zarejestrować paragon na stronie www.

Aby urozmaicić zabawę, mechanizm obu akcji promocyjnych przewiduje mnożenie szans na wygraną: pierwsze zgłoszenie do loterii to 1 los, drugie zgłoszenie z tego samego numeru telefonu to 100 losów, a trzecie i każde kolejne mnożone jest razy 200.

40-letnia obecność marki E na rynku zaowocowała uznaniem kolejnych pokoleń konsumentów i dziś jest ona jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek w Polsce. Ceniona za doświadczenie i solidność mimo upływu lat wciąż cieszy się rosnącą popularnością.

 

O agencji Marketing House

Marketing House jest liderem na rynku marketingu relacyjnego. Specjalizuje się w indywidualnej komunikacji na masową skalę. Dzięki wiedzy pozyskanej z analizy danych dotyczących zachowania konsumentów, tworzy efektywne programy lojalnościowe i motywacyjne w segmencie B2B i B2C, skuteczne promocje konsumenckie oraz angażujące rozwiązania mobilne. Agencja Marketing House stawia nie tylko na mierzalność, ale także przewidywalność działań. Celem nadrzędnym jest, przy tym, zawsze zwiększenie ROI.

Źródło: Marketing House;
dostarczył:
netPR.pl