Konferencja Performance Marketing Day 2013 liczy się efekt

Konferencja Performance Marketing Day 2013 liczy się efekt

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl / Źródło: InfoWire.pl

Jak wykorzystać potencjał drzemiący w reklamie efektywnościowej? Jak planować kampanie przynoszące największy ROI? Jak zwiększy się udział reklam wideo, mobile, social i local rozliczanych w modelach efektywnościowych? Odpowiedzi na te wszystkie pytania poznają uczestnicy konferencji Performance Marketing Day organizowanej przez NoNoobs.pl

Konferencja odbędzie się 19 marca 2013 r. w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie. Poświęcona będzie ściśle tematyce reklamy rozliczanej w modelu efektywnościowym.

Program konferencji, której patronem merytorycznym jest iProspect Polska, obejmuje prelekcje ekspertów i liderów rynku performance z Polski i zagranicy, prezentacje case studies oraz sesję pytań i odpowiedzi. Wystąpią m.in. Serhad Bolukcu, Market Manager rynku CEE w Facebook, Nishma Robb, Chief Client Officer w iProspect oraz Mariusz Gąsiewski, odpowiedzialny za mobilne rozwiązania w Google Polska i CEE. W trakcie imprezy zostaną również zaprezentowane wyniki pierwszego badania nt. wykorzystania performance marketingu przez polskie firmy, które zostało przeprowadzone przez Harvard Business Review Polska/ICAN Institute na zlecenie iProspect. Aby wziąć udział w konferencji należy zarejestrować się na stronie performancemarketingday.pl.

Organizujemy pierwszą w Polsce konferencję poświęconą marketingowi efektywnościowemu, bo wiemy, że w dobie kryzysu jest to najbardziej pożądana przez reklamodawców forma rozliczania działań marketingowych. Zaprosiliśmy wyjątkowych ekspertów, którzy zaprezentują case study najciekawszych kampanii oraz wskażą najlepsze narzędzia poprawiające efektywność działań marketingowych mówi Agnieszka Świtkowska, co-founder NoNoobs.pl, organizatorka konferencji.

Branża marketingowa dąży nieustannie do zwiększania efektywności prowadzonych działań. Ułatwia to rozwój systemów emisji reklam, które są obecnie w stanie przetwarzać ogromne ilości danych. Nie dziwi więc, że model rozliczania za efekty wkracza z sukcesami do kolejnych dziedzin reklamy, m.in. display, wideo i social - mówi Michał Kreczmar, dyrektor zarządzający iProspect Polska Celem konferencji jest przybliżenie możliwości, jakie obecnie daje performance marketing i wskazanie zastosowań, które pomogą polskim marketerom w osiąganiu pożądanych efektów.

Uczestnicy konferencji dowiedzą się również m.in. jakie cele może realizować performance marketing, jak optymalizować koszty działań marketingowych oraz jak w zautomatyzowany sposób efektywnie kupować powierzchnie reklamowe. Poznają także trendy w reklamie efektywnościowej, nowe formaty (wideo, mobile, rich media, social media) oraz case study najciekawszych kampanii reklamowych realizowanych w modelach efektywnościowych.

Według IAB marketing efektywnościowy stanowi aż 67% wydatków na reklamę interaktywną w USA. W Polsce marketing w wyszukiwarkach wyprzedził reklamę displayową dopiero w 2012 roku (38% SEM, 37% display wg. IAB AdEx Q3 2012).


 

Dodatkowe informacje:

Konferencja Performance Marketing Day 2013

19 marca 2013 r. Warszawa

Program konferencji:

http://www.performancemarketingday.pl/program/

Rejestracja uczestników: 

http://www.performancemarketingday.pl/rejestracja/

 

NoNoobs.pl S.A. (www.nonoobs.pl)  organizator konferencji Performance Marketing Day:

NoNoobs S.A. to grupa doświadczonych organizatorów e-biznesowych imprez. W 2008 r. przygotowaliśmy jedną z pierwszych konferencji na temat polskiego rynku e-commerce. Konferencje NoNoobs w prawie każdym aspekcie związane są z tematyką internetu, mobile, czy gier.  Przede wszystkim, wiemy jednak, jak przygotować programy wydarzeń z najlepszymi merytorycznie treściami oraz wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Jesteśmy dumni z tego, że poziom imprez organizowanych przez NoNoobs stoi na najwyższym poziomie.

Do naszych najbardziej znanych imprez należą Game Industry Trends 2011/2012, Revenue Trends 2012/2013, Generation Mobile 2012/2013,  Social Enterprise 2012, Ecommerce Trends 2103 czy Game Based Learning 2013.  Zespół NoNoobs składa się z ludzi, którzy wiedzą kto jest kim w polskim internecie i rynku mobile. www.nonoobs.pl

 

iProspect Polska, partner merytoryczny konferencji Performance Marketing Day:

iProspect to lider rynku performance marketingu i jedna z największych sieci agencji, zatrudniająca 1450 specjalistów w 37 krajach. iProspect pomaga największym światowym markom maksymalizować efekt inwestycji w komunikację online, oferując pełen wachlarz usługi z zakresu: search, display, social media, SEM, optymalizacji konwersji, mobile marketingu i wielu innych obszarów komunikacji w sieci. Do klientów iProspect należą m.in. Johnson & Johnson, Disney, GAP i Sony. http://www.iprospect.pl/

Źródło: nonoobs.pl;
dostarczył:
netPR.pl
 0

Czytaj także