Bo gdzie Poczta, tam Bank Pocztowy

Bo gdzie Poczta, tam Bank Pocztowy

Dodano:   /  Zmieniono: 

W niedzielę, 10 marca br. w telewizji wystartowała emisja spotu reklamującego Kredyt Raz Dwa w nowej kampanii Banku Pocztowego.

Nawet tam, gdzie diabeł mówi dobranoc, weźmiesz kredyt na nieoczekiwane wydatki, brzmi motyw przewodni nowej reklamy telewizyjnej Banku Pocztowego. W naszej kreacji chcemy pokazać przede wszystkim dostępność kredytu, dzięki któremu sfinansujemy mniejsze i większe wydatki. Dlatego podkreślamy, że jesteśmy wszędzie tam, gdzie Poczta nawet w najmniejszych miejscowościach mówi Ewelina Sadowska-Pilc, Dyrektor Departamentu Marketingu Banku Pocztowego.

Wybrany sposób komunikacji marketingowej charakteryzuje się energią i humorem, wynikającymi z przyjętej konwencji spotu.

Reklama Kredytu Raz Dwa jest drugą odsłoną zapoczątkowanej w lutym telewizyjnej kampanii reklamowej Banku Pocztowego. Wcześniej w telewizji zobaczyć można było reklamę Pocztowego Konta Standard podobnie jak kredyt Banku Pocztowego dostępnego Nawet tam, gdzie diabeł mówi dobranoc. Jest to druga z trzech odsłon kampanii.

Kampania telewizyjna Kredytu Raz Dwa potrwa do 28 marca br. Spot można obejrzeć we wszystkich głównych stacjach (Grupa TVP, Grupa Polsat, Grupa TVN).

Poza spotami w telewizji, w placówkach Poczty Polskiej pojawią się plakaty reklamujące kredyt. Minimalny okres trwania kredytu to 6 miesięcy, natomiast maksymalny to aż do 150 miesięcy, maksymalna wysokość kredytu wynosi do 150 tys. zł.

Reklamę przygotowała agencja Arip Next, spoty wyreżyserował Ryszard Brylski, a produkcję zorganizowało studio Film Produkcja. Media zakupił dom mediowy Effective Media.

Źródło: Bank Pocztowy SA;
dostarczył:
netPR.pl