DTZ: druga edycja Przewodnika po rynku handlowym w Polsce

DTZ: druga edycja Przewodnika po rynku handlowym w Polsce

Dodano:   /  Zmieniono: 

Firma DTZ przygotowała drugą edycję Przewodnika po rynku handlowym w Polsce. Publikacja zawiera informacje na temat rynku centrów handlowych, jak również przedstawia porównanie podaży centrów handlowych oraz podstawowych wskaźników ekonomicznych dla 15 największych polskich miast.

W Przewodniku znajdują się m.in.: statystyki dotyczące wynagrodzenia i siły nabywczej w największych miastach, dane dotyczące rynku centrów handlowych tj. liczba istniejących, jak i planowanych obiektów, jak również statystyki całkowitej nowoczesnej powierzchni handlowej, informacje o stopach pustostanów w mieście i czynszach za najlepsze lokale, listy pięciu największych centrów handlowych w każdym z analizowanych miast, mapy centrów handlowych oraz innych obiektów handlowych.

Rynek powierzchni handlowej w Polsce staje się coraz bardziej dojrzały nie tylko pod względem formatów handlowych, ale także rozlokowania geograficznego obiektów. Największe aglomeracje nadal dominują rynek, jednak od kilku lat widoczny jest trend lokowania centrów handlowych w mniejszych ośrodkach miejskich. Publikacja Przewodnik Centra Handlowe w Polsce to aktualny przegląd sytuacji na największych rynkach handlowych, które mimo spowolnienia gospodarczego cieszą się zainteresowaniem deweloperów mówi Ewa Derlatka-Chilewicz, Associate Director w Dziale Consulting & Research DTZ.

Przewodnik skupia się na formacie tradycyjnych centrów handlowych, formacie, który jest najbardziej popularny na polskim rynku i którego udział w całkowitej nowoczesnej podaży wynosi 75%.

 

 

Źródło: DTZ;
dostarczył:
netPR.pl