Czystsze silniki dzięki olejom BP Vanellus

Czystsze silniki dzięki olejom BP Vanellus

Dodano:   /  Zmieniono: 

Nowa gama olejów BP Vanellus jest dostępna w sprzedaży od lutego 2013 roku. W jej skład wchodzą oleje przeznaczone do ciężarówek, pojazdów rolniczych i specjalistycznych pojazdów używanych w budownictwie. Dzięki technologii CleanGuard silniki pracujące na olejach BP Vanellus są czystsze i zużywają mniej paliwa.

Nowa rodzina olejów BP Vanellus powstała, by zapewnić maksymalne okresy między wymianami (nawet do 150 tys. km) i obniżyć zużycie paliwa. Należące do niej oleje (Multi A, Max, Max Extra) doskonale nadają się do nowoczesnych silników, spełniających normę Euro IV i Euro V, a w przypadku oleju Max Eco także Euro VI.

Gama BP Vanellus jest bardzo szeroka, zaczynając od sezonowego oleju Vanellus Mono (w czterech lepkościach), przez rodzinę Agri (jak wskazuje nazwa do pojazdów rolniczych), Multi/Multi A, aż po najbardziej zaawansowane oleje Max, Max Extra i Max Eco. W nowej ofercie znalazły się też oleje do ciężarówek z silnikami benzynowymi, zasilanymi gazem LPG lub CNG Vanellus Gas 15W-40 i Vanellus CNG o tej samej lepkości.

Najbardziej zaawansowane technologicznie są oleje Max Eco. To produkty w pełni syntetyczne, które można stosować w samochodach z silnikami spełniającymi normę czystości spalin Euro VI (zacznie ona obowiązywać dopiero od 31 grudnia br.). Dzięki technologii CleanGuard odkładanie się depozytów w układzie smarowania jest znacznie ograniczone, silniki są czystsze, a smarowanie najbardziej narażonych na zużycie mechanizmów bardziej efektywne. Formulacja oleju Max Eco przewiduje pracę w silnikach wyposażonych w systemy wtórnej recyrkulacji spalin (DPF). Olej Vanellus Max Eco 5W-30 spełnia następujące normy: API CI-4, SL, ACEA E6, E7, MB 228.51, MAN M3477, Volvo VDS-3, Renault RLD-2 i Deutz DQC IV-10 LA.

Oleje BP Vanellus Max, Max Eco, Max Extra i Multi są odpowiednie do stosowania w silnikach największych europejskich producentów samochodów ciężarowych, takich jak: Mercedes Benz, MAN i Volvo. W przypadku niektórych ciężarówek okresy między wymianami są wydłużone do 100 tys. km, a nawet przy zastosowaniu oleju Vanellus Max Eco 5W-30 120 czy 150 tys. km.

Produkty Vanellus Mono to odpowiedź na potrzeby klientów te jednosezonowe oleje można stosować w silnikach benzynowych i Diesla, w układach przeniesienia napędu i hydraulicznych, wymagających tego rodzaju oleju. Charakteryzują się bardzo dobrą odpornością na ścinanie, wyjątkową ochroną przed zużyciem i odkładaniem się osadów.

 

Źródło: BP Europa SE, Oddział w Polsce;
dostarczył:
netPR.pl