reklaMÓWKA dla Firm sprzedaje samochody

reklaMÓWKA dla Firm sprzedaje samochody

Dodano:   /  Zmieniono: 

W marcu 2013 spółka Wind Mobile wprowadziła nową odmianę swojego flagowego produktu reklamy mobilnej reklaMÓWKĘ dla Firm. Nowy produkt pozwala na zamianę sygnału oczekiwania na połączenie w telefonach firmowych na dowolny przekaz marketingowy.

W ten sposób każda rozmowa klienta z pracownikiem firmy jest okazją do skutecznego budowania wizerunku lub wspierania działań sprzedażowych. Jeden z najbardziej korzystnych współczynników ceny do efektywności pośród dostępnych mediów gwarantuje szybki zwrot z inwestycji. reklaMÓWKA dla Firm może być wykorzystywana zarówno przez duże korporacje, jak i małe i średnie przedsiębiorstwa, które szczególnie potrzebują efektywnego wsparcia marketingowego.

W celu przyspieszenia rozwoju reklaMÓWKI dla Firm, Spółka Wind Mobile przygotowała specjalizowane oferty branżowe. W pierwszej kolejności nacisk został położony na branżę motoryzacyjną, a w szczególności dealerów samochodów. Spółka spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem wśród kilkunastu dużych dealerów samochodów, z którymi nawiązany został kontakt.

reklaMÓWKA dla firm pozwala na wykorzystanie innowacyjnego medium Wind Mobile na bazie telefonów pracowników, a następnie w miarę potrzeb zwiększanie zasięgu na setki tysięcy konsumentów z wykorzystaniem bazy fanów reklaMÓWKI. To unikalna możliwość dla dyrektorów marketingu.

reklaMÓWKA dla Firm w branży motoryzacyjnej jest strzałem w dziesiątkę i świetnie odpowiada na potrzeby tej grupy klientów. Pierwszą umowę w tym zakresie podpisaliśmy ze spółką Concept +  z Bielska-Białej. Concept + jest Autoryzowanym Dealerem Toyoty od 2003 roku . Siedziba spółki mieści się w nowo wybudowanym obiekcie w bezpośrednim sąsiedztwie trasy S1 zapewniającej wygodne dotarcie z większości kierunków: Cieszyn, Żywiec, Katowice, Kraków, Warszawa. Bardzo się cieszymy, że sprzedaż tak dobrej marki będzie wspierana przez reklaMÓWKĘ dla Firm.  mówi Jan Wójcik, Dyrektor Sprzedaży odpowiedzialny za reklaMÓWKĘ.

Zdecydowaliśmy się na wykorzystanie reklaMÓWKI dla Firm, gdyż innowacyjny charakter produktu świetnie pasuje do marki Toyota. Niewykorzystany do tej pory czas oczekiwania na połączenie zamieniliśmy na okazję do promocji naszego biznesu. Odbiór wśród klientów i pracowników był bardzo pozytywny i zamierzamy włączyć reklaMÓWKĘ jako stały i długofalowy element naszej strategii marketingowej. powiedział  Tomasz Kłeczek, Prezes Spółki Concept + z salonu TOYOTY w Bielsku-Białej.

 

O reklaMÓWCE dla Firm (obejrzyj film produktowy)

reklaMÓWKA dla Firm polega na zamianie tradycyjnego sygnału oczekiwania na połączenie na przekaz reklamowy. Jest to sposób na optymalne wykorzystanie tego czasu. To doskonały moment, by przykuć już istniejącą uwagę klienta na promocję swojej marki.

Dzięki reklaMÓWCE dla firm telefon firmowy przestaje być kosztem, a staje się efektywnym narzędziem promocyjnym.

 

O Wind Mobile S.A.

Wind Mobile jest integratorem i dostawcą autorskich rozwiązań teleinformatycznych umożliwiających operatorom mobilnym oferowanie nowoczesnych usług i generowanie dodatkowych przychodów. Użytkownicy telefonów komórkowych z technologią i produktami Wind Mobile spotykają się każdego dnia.

Firma znana głównie dzięki wysoce skalowalnej Platformie RBT, oferującej popularne halodzwonki, dostarcza również takie rozwiązania mobilne jak: reklaMÓWKA mobilna reklama, VAS Force, Mobile Ad Server, Voice Courier, Smart Apps, USSD Gateway, IVR/ITR, Call Completion, Voice Mailing, Recommendations oraz wiele innych.

Do grona klientów Wind Mobile należą wszyscy najwięksi komórkowi operatorzy w Polsce: Polska Telefonia Cyfrowa (T-Mobile), PTK Centertel (Orange), Polkomtel (Plus), P4 (Play) oraz Cyfrowy Polsat, a także operator Nova w Islandii.

Źródło: Wind Mobile S.A.;
dostarczył:
netPR.pl