70% ponownie w kampanii Proama

70% ponownie w kampanii Proama

Dodano:   /  Zmieniono: 

Proama rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii reklamowej. Ubezpieczyciel ponownie przypomina o największej na rynku zniżce bonus-malus na poziomie 70% dla bezszkodowych kierowców.

Film jest naturalną kontynuacją prowadzonej od ponad roku kampanii reklamowej i podkreśla wyróżniający benefit Proama 70% zniżki bonus-malus, którą dla bezpiecznych i bezszkodowych kierowców Proama zaproponowała jako pierwsza i  dotychczas jedyna - na polskim rynku.

- W spocie ponownie pokazujemy również zespół pracowników z Osobistym Doradcą na czele, którzy wspólnie przygotowują optymalne rozwiązania produktowe wyjaśnia Mira Dobek, Senior Brand Manager w Proama. Podkreślamy również, że priorytetem dla naszej marki jest profesjonalizm w relacjach z klientami. W uzupełnieniu do poprzednich spotów doprecyzowujemy również informację, że najlepszą ofertę Proama może zaproponować kierowcom, którzy już mają 60% zniżki za bezszkodową jazdę.

Reklamy emitowane są telewizjach ogólnopolskich: TVP 1 i 2, TVN i Polsat oraz w  stacjach tematycznych. Kampania w telewizji wspierana jest działaniami w Internecie.

Kreacje do telewizji przygotowała agencja Change Integrated. Za planowanie i zakup mediów tradycyjnych odpowiedzialny jest: dom mediowy Mediacom. Za kampanię w Internecie czyli za przygotowanie kreacji, planowanie i zakup mediów online odpowiada agencja Hypermedia Isobar.

 

W załączeniu film reklamowy Proama.

 

***

 

O Proama

Proama (www.proama.pl) to najszybciej rozwijająca się firma ubezpieczeniowa w Polsce, która w ciągu 12 miesięcy sprzedała ponad 300 tys. polis. Proama wyróżnia się na rynku, proponując klientom Osobistego Doradcę oraz zniżkę bonus-malus w wysokości 70% dla bezpiecznych i bezszkodowych kierowców.  Produkty ubezpieczyciela dostępne są poprzez Internet, telefon i u agentów. Proama oferuje ubezpieczenia OC i AC, obudowane w wachlarz produktów dodatkowych, takich jak: Super Assistance, NNW Komunikacyjne, NNW Domowe, Ochrona Prawna, czy Ubezpieczenie od Utraty Pracy.

Proama jest również laureatem godła Laur Konsumenta Odkrycie 2012, jako marka innowacyjna, funkcjonująca na rynku od stosunkowo niedługiego czasu, ale już zdobywająca serca klientów.

Autocasco w Proama zostało uznane za Najlepszy Produkt Ubezpieczeniowy w konkursie Polish Insurance Awards 2012.

Strona internetowa www.proama.pl została wyróżniona certyfikatem Użyteczna Strona.Jednocześnie według organizatorów badania - wśród wszystkich stron badanych dotychczas przez audytorów programu w Polsce , uzyskała rekordowy (najwyższy) rezultat aż 95%!

Proama otrzymała również główną nagrodę tytuł i statuetkę Ubezpieczeniowego Lidera Informatyki 2012 w konkursie Gazety Bankowej.

Źródło: Proama;
dostarczył:
netPR.pl