Agencja Havas Worldwide wśród trzech najlepszych agencji reklamowych w tegorocznym konkursie KTR

Agencja Havas Worldwide wśród trzech najlepszych agencji reklamowych w tegorocznym konkursie KTR

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło:InfoWire.pl

Sześć statuetek złoto, srebro i cztery brązy odebrała agencja Havas Worldwide podczas oficjalnej gali tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR, zajmując jednocześnie trzecie miejsce w rankingu najlepszych agencji kreatywnych w Polsce. Kampania autorstwa Havas Worldwide została także nominowana do tegorocznej nagrody grand prix.

Złotą statuetkę agencja otrzymała za kampanię na rzecz Fundacji RaknRoll 1 proc. Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi, która zwyciężyła w kategorii active advertising (reklama społeczna i non-profit). Ta sama kampania została doceniona także w kategorii media interaktywne (reklama w mediach społecznościowych), zdobywając srebro oraz nominację do nagrody grand prix, której ostatecznie jednak jury zdecydowało się nie przyznawać.

Kolejnym nagrodzonym projektem realizowanym dla Fundacji była kampania Gadaj*Badaj, która zdobyła brąz w kategorii active advertising (kampanie zintegrowane).

Jury doceniło także prace autorstwa Havas Worldwide w kategoriach reklama film do kampanii SMS realizowanej dla Peugeot Polska oraz w kategorii reklama prasowa, przyznając dwie brązowe statuetki za: kampanię Laserowe Róże Air Wick (produkty i wyposażenie gospodarstwa domowego) oraz Dzieci projekt promujący transplantologię (reklama społeczna i no-profit).

Podczas uroczystej gali KTR rozstrzygnięto także konkurs Young Creatives, w którym dwa teamy agencji zwyciężyły w kategoriach print i cyber.

W sumie w tegorocznej, jubileuszowej edycji KTR przyznano blisko 90 statuetek. Najlepsza w rankingu okazała się agencja Saatchi & Saatchi, wyprzedzając DDB Warszawa i Havas Worldwide.

Nagrodzone kampanie Havas Worldwide: http://pinterest.com/havaswwwarsaw/ktr-2013-nagrodzone-projekty/

Zdjęcia z Gali KTR 2013: http://pinterest.com/havaswwwarsaw/gala-ktr-2013/

Źródło: Havas Worldwide

dostarczył:
netPR.pl