Azja na mapie, czy na talerzu?

Azja na mapie, czy na talerzu?

Dodano:   /  Zmieniono: 

Tak daleko, tak blisko

Nie każdy może sobie pozwolić na podróż na Daleki Wschód. Nie oznacza to jednak, że trzeba rezygnować z kulinarnych podróży na talerzu. Azjatycki Tydzień w Lidlu to wyborna okazja do delektowania się egzotyczną kuchnią bez obawy o domowy budżet. Natomiast dla globtroterów, którzy mieli okazję odbyć podróż do Indii lub Chin, Azjatycki Tydzień w Lidlu oferuje możliwość kulinarnego powrotu do odwiedzanych krajów i podzielenia się smakami Azji z rodziną
i przyjaciółmi.

 

Podróż pachnąca Azją

Podczas Tygodnia Azjatyckiego znajdziemy w Lidlu produkty, które umożliwią łatwą i przyjemną podróż kulinarną. Nadziewane owocami tropikalnymi lub warzywami i rybą pierożki Samosa (12,99 PLN/1 opak. = 240 g) są lubianym przez większość przysmakiem, tak więc warto zaserwować je na rodzinny obiad. Uznanie z pewnością znajdą także popularne w Indiach kąski kurczaka w aromatycznych sosach z ryżem Pilau (8,99 PLN/ 1 opak. = 400g). Równie smaczną propozycją będzie danie azjatyckie na bazie ryżu Nasi Goreng lub makaronu Bami Goreng (4,99 PLN/1 opak.) z dodatkiem kompozycji ziół i marynaty. Natomiast miłośnikom ryb polecamy filet
z łososia w indyjskiej marynacie Teriyaki (9,99 PLN/1 opak. = 250g).

Spakuj koszyk i w drogę!

Oferta azjatycka w Lidlu to także szereg produktów, na bazie których można skomponować wiele różnych dań. Mając do dyspozycji warzywa, makaron Chow Mein (2,99 PLN /1 opak. = 250g), ryż lub mięso przygotujemy smaczne potrawy dodając do nich sos do dań z woka (4,99 PLN/ 1 opak. = 490 g) lub sosy słodko kwaśne z dużymi kawałkami warzyw (3,99 PLN/ 1 opak. = 460g). Oryginalne smaki na naszym stole zagoszczą także dzięki użyciu delikatnego mleczka kokosowego (4,99 PLN/ 1 opak. = 400 ml), olejów azjatyckich (7,99 PLN/ 1 opak. = 250ml), które nadadzą potrawie głębi
i wyrazistości, chrupiących kiełków fasoli Mung (2,99 PLN/ 1 opak. = 330g), czy pędów bambusa (2,49 PLN/ 1 opak. = 330 g), które doskonale nadają się do wegetariańskich lub mięsnych sałatek.

Informacje o Lidl Polska:

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalności na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku,
a pierwsze sklepy pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 9000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 450.

 

 

Źródło: Lidl

dostarczył:
netPR.pl