Śmiało, Ekscelencjo! FRUGO ukulturalnia Internet

Śmiało, Ekscelencjo! FRUGO ukulturalnia Internet

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.plŹródło:InfoWire.pl

Kampania FRUGO Owoc kultury zalewa świat online. Kulturyzator FRUGO wymazuje językowe kwiatki, dzięki czemu internauci mają sposobność przekonać się na jak wiele sposobów można wyrazić co w duszy gra. Na fali dobrych manier FRUGO przygotowało także internetowy konkurs Ożeż kultura, w którym można wygrać prawie 1000 biletów do kin w całej Polsce i wyjazd do Londynu śladami street artu.

Od 3 czerwca na jednym z najbardziej obfitych w nieparlamentarne określenia serwisie wykop.pl działa Kulturyzator FRUGO. Pod tą z pozoru robotyczną nazwą kryje się internetowa akcja, polegająca na podmianie w sekcji komentarzy podwórkowej łaciny na nowe słowa. W słowniku Kulturyzatora znajduje się ponad 450 przekleństw wraz ze wszystkimi odmianami w języku polskim, co daje łącznie ponad 7 400 wyrazów. Do każdego z nich jest przygotowany odpowiedni "zamiennik", czyniący wypowiedź uprzejmą i szarmancką, ale też sowizdrzalską i krotochwilną. Kulturyzator swoim działaniem zaskakuje niczego nieświadomego użytkownika, wprowadza uśmiech na jego twarzy i jest okazją do refleksji nad bogactwem mowy ojczystej.

Ten nieszablonowy patent podłapuje coraz więcej użytkowników i posługuje się nim celowo w innych postach. Kulturyzator włączono domyślnie w całym serwisie.

Kolejną odsłoną Owocu kultury w sieci jest pojawienie się alternatywnych wersji telewizyjnego spotu. Na wybranych stronach popularyzują one konkurs Ożeż kultura.
W ramach rywalizacji na www.owockultury.pl codziennie o 17.00 emitowana jest reklama z zadaniem, powiązana z aplikacją na Facebooku. Zwycięzca pojedynku wyjedzie do europejskiej stolicy street artu: Londynu. Pozostałymi nagrodami są vouchery do Cinema City.

Z Owocem kultury można się teraz zetknąć także w kinach (od 31 maja), emisja trzytygodniowej kampanii w Cinema City i Multikino obejmuje specjalną, 45 sek. wersję spotu reklamowego.

Media zaplanował i zakupił dom mediowy Mindshare, fanpagem marki opiekuje się FaceAddicted, działaniami interactive i Kulturyzatorem zajmuje się theAddictives. Za PR odpowiada BrandLab.

Źródło: FRUGO

dostarczył:
netPR.pl