Kampania Peugeota 208 GTi w nowych mediach

Kampania Peugeota 208 GTi w nowych mediach

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło: InfoWire.pl

Trwającej kampanii nowego Peugeota 208 GTi towarzyszy dedykowana strona WWW poświęcona modelowi oraz jego historii. Wykonana w technologii html5 ze wsparciem urządzeń mobilnych jest autorską koncepcją zespołu digital w agencji Havas Worldwide Warsaw.

Strona została całościowo przygotowana w Polsce w oparciu o pomysł zespołu specjalistów odpowiadających za kompetencję digital w Havas Worldwide Warsaw, który przygotował koncepcję, projekty graficzne i zajął się jej produkcją. Opierająca się na user experience charakteryzuje się najwyższym poziomem designu i dbałością o detale.

Platforma WWW prezentuje najnowszy model we wszystkich wersjach kolorystycznych, umożliwia zmianę tła otoczenia samochodu, a także wsłuchanie się w odgłos silnika najnowszego modelu Peugeota. Zainteresowane osoby mogą poznać historię modelu GTi oraz umówić się na jazdy testowe autem.

 Kampania w nowych mediach towarzyszy komunikacji ATL oraz dedykowanym eventom skierowanym do konsumentów.

 Więcej szczegółów na: www.208gti.peugeot.pl

Źródło: Havas Worldwide Warsaw

dostarczył:
netPR.pl