Banki Spółdzielcze w Polsce mówią jednym głosem - Pierwsza w historii wspólna kampania Grup BPS i SGB

Banki Spółdzielcze w Polsce mówią jednym głosem - Pierwsza w historii wspólna kampania Grup BPS i SGB

Dodano:   /  Zmieniono: 

Warszawa, 9 września 2013 r. Po raz pierwszy w historii Banki Spółdzielcze w Polsce mówią jednym głosem. Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. oraz Spółdzielcza Grupa Bankowa S.A., które łącznie zrzeszają 571 Banków Spółdzielczych, przygotowały wspólną kampanię reklamową. Od 9 września do 15 grudnia 2013 roku będziemy mogli zobaczyć w telewizji i usłyszeć w radio, jak dobry kredyt udziela się wszystkim w Banku Spółdzielczym. A udziela się śpiewająco!

 

Współpraca Grup BPS i SGB to powrót do dobrych praktyk sprzed kilku lat, kiedy zrzeszenia prowadziły już razem działania promocyjne. Teraz znów połączyły siły, by pokazać, że Banki Spółdzielcze są liczącym się segmentem rynku bankowości w Polsce. Wspólne pomysły, aktywności i budżety ułatwią budowanie pozytywnego wizerunku bankowości spółdzielczej w środowiskach opiniotwórczych, mediach i wśród szerokiej opinii publicznej. Praca jest wdzięczna, bo Polacy dobrze rozpoznają i pozytywnie kojarzą usługi Banków Spółdzielczych. Ze względu na lokalny charakter Banków Spółdzielczych, można liczyć w nich na indywidualne, ludzkie podejście, a decyzje podejmowane są szybko. Jednocześnie Banki Spółdzielcze należą do Bankowego Funduszu Gwarancyjnego i obejmują je te same regulacje prawne, co wszystkie inne banki.

 

Wspólna kampania Grupy BPS i Spółdzielczej Grupy Bankowej promuje przystępność kredytu w Bankach Spółdzielczych i pokazuje charakter bankowości spółdzielczej. W reklamie wykorzystano pomysł SGB kredyt w Bankach Spółdzielczych udziela się tak łatwo, jak wpadająca w ucho melodia. Bohaterowie spotu kolejno podchwytują od siebie i radośnie gwiżdżą na tę samą nutę. Są to zadowoleni klienci Banku Spółdzielczego osoby prywatne oraz mikro i mali przedsiębiorcy z polskiego miasteczka, gdzie żyją i pracują, ciesząc się z przyjaznych relacji z rodzimym Bankiem Spółdzielczym.

 

W naszej reklamie promujemy kredyt w Bankach Spółdzielczych w całej Polsce. Oczywiście każdy Bank Spółdzielczy może oferować swoje rozwiązania, elastycznie dopasowane do potrzeb lokalnej społeczności czy to klienta indywidualnego, czy małego lub średniego przedsiębiorcy powiedziała Urszula Rożalska, dyrektor Departamentu Komunikacji w Banku BPS S.A., odpowiedzialna za projekt ze strony Grupy BPS.

 

Dzięki połączeniu sił mamy wspólny mocny komunikat na temat Banków Spółdzielczych w Polsce. Połączyliśmy różne kompetencje i doświadczenia. Wykorzystaliśmy to, co najlepsze w naszych Zrzeszeniach, aby zrealizować ważny dla Banków Spółdzielczych cel, nie tylko wizerunkowy, ale też biznesowy powiedziała Anna Marciniak, koordynująca projekt po stronie Zrzeszenia SGB.

 

Zależało nam, żeby film oddał specyfikę Banków Spółdzielczych. Idealnie pokazuje, że są to przyjazne dla klienta instytucje finansowe, będące dobrym sąsiadem i wspierające rozwój lokalnej społeczności oraz przedsiębiorczości podsumowały wspólnie Urszula Rożalska i Anna Marciniak.

 

Reklama telewizyjna została nakręcona 13 sierpnia 2013 roku na rynku jednego z pięknych polskich miast, gdzie na potrzeby spotu stworzono placówkę Banku Spółdzielczego. Spot zrealizowano, rzadko spotykaną w produkcjach reklamowych, techniką jednego ujęcia, tzw. mastershotu, rezygnując z typowych dla reklam cięć. Płynne prowadzenie kamery i brak montażu zostały zastosowane, by jak najlepiej pokazać przenoszenie się melodii pomiędzy poszczególnymi osobami. Wykorzystanie obiektywów anamorficznych podkreśla piękno i swojski klimat polskiego miasta.

 

Emisja spotu reklamowego w telewizji rozpoczyna się 9 września. Banki Spółdzielcze będą promowały się w stacjach: TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat, TVP Polonia, TVP Info, TVP Kultura, TVP Historia, TV4, Polsat 2, Polsat Sport News, TVN7, TV Puls, Puls 2. Ponadto przed wybranymi programami telewizyjnymi zaplanowano emisję plansz sponsorskich. Reklamę telewizyjną uzupełnią spoty radiowe emitowanie na antenie Jedynki Polskiego Radia, RMF FM, Radia ZET, Chilli ZET, Antyradia, sieci Radia Plus oraz kilkudziesięciu stacji niezależnych.

 

Spot obejrzeć można pod linkiem: http://www.youtube.com/watch?v=C61T4BwSNxA&feature=youtu.be

***

Grupa Banku Polskiej Spółdzielczości S.A. to największe zrzeszenie Banków Spółdzielczych w Polsce. Tworzy je 365 Banków Spółdzielczych, to jest 64% wszystkich Banków Spółdzielczych działających w kraju. Banki Spółdzielcze Grupy BPS obsługują łącznie 6 milionów klientów, posiadają prawie 3 tys. placówek i blisko 4 tys. bankomatów, co daje Grupie pozycję czołowej instytucji finansowej w Polsce. Banki Spółdzielcze obsługują klientów indywidualnych, mają też bliskie relacje z mikro, małymi i średnimi przedsiębiorstwami. Grupa BPS oferuje usługi finansowe w zakresie obsługi maklerskiej, faktoringu, leasingu, funduszy inwestycyjnych czy zarządzania wierzytelnościami. Suma bilansowa banków spółdzielczych zrzeszonych z Bankiem BPS wyniosła na koniec 2012 roku prawie 49 mld złotych, a suma depozytów zgromadzonych w bankach spółdzielczych 42 mld złotych. Więcej na: www.grupabps.pl, www.bankbps.pl

 

Spółdzielcza Grupa Bankowa S.A. zrzesza obecnie 206 Banków Spółdzielczych, posiada sieć ponad 1800 placówek i ponad 4000 bezprowizyjnych bankomatów, dzięki temu jest zawsze blisko swoich klientów. Głównym celem działalności Banków SGB jest zapewnienie kompleksowej obsługi finansowej klientom indywidualnym, firmom działającym na terenie miast i wsi, przedsiębiorstwom sektora rolno-spożywczego oraz rolnikom, jak również wspieranie rozwoju gospodarczego środowisk lokalnych. Banki Spółdzielczej Grupy Bankowej oferują obsługę i produkty bankowe na europejskim poziomie, często będąc prekursorem nowoczesnych rozwiązań w skali kraju. Klienci Banków SGB mogą skorzystać m.in. z linii kredytowych, szerokiej gamy rachunków bankowych, lokat terminowych, kart płatniczych i produktów ubezpieczeniowych oraz kompleksowej obsługi w zakresie operacji dewizowych, organizacji emisji obligacji komunalnych, leasingu czy factoringu. Szczegółowe informacje dostępne na: www.sgb.pl, www.sgbbank.com.pl

 

Banki Spółdzielcze działają w oparciu o wyłącznie polski kapitał oraz bazują na 150-letniej historii bankowości spółdzielczej, wywodzącej się z najlepszych tradycji rodzimej spółdzielczości. Specjalizują się w obsłudze klientów indywidualnych, rolników oraz firm z sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Obecne są w lokalizacjach, do których nie docierają banki komercyjne. To instytucje prospołeczne wspierające lokalne społeczności, w których życiu aktywnie uczestniczą. Banki Spółdzielcze tworzą miejsca pracy, odgrywają ważną rolę w przezwyciężaniu biedy i stagnacji gospodarczej, stabilizują gospodarkę, pomagają słabszym. Dzięki ich lokalnemu charakterowi klienci mogą liczyć na elastyczność i prawdziwie ludzkie, indywidulane podejście ze strony Banków Spółdzielczych. Są inkubatorami lokalnych inicjatyw, budują społeczeństwo obywatelskie poprzez wspieranie lokalnych instytucji oraz inicjatyw kulturalnych i społecznych.

Źródło: Bank Polskiej Spółdzielczości S.A.

dostarczył:
netPR.pl